Miska smoothie z bananem, jabłkiem i cynamonem. Smoothie bowl

Joanna

Śniadania

28.08.2019 11:12

Miska smoothie z bananem, jabłkiem i cynamonem. Smoothie bowl

Składniki jakie będą nam potrzebne: – 125 ml wody kokosowej – 1,5 łyżki cynamonu organicznego – 1 łyżeczka esencji z wanilii – 1 banan zamrożony – 2 łyżki jagód Goji – 1 łyżka nasion chia – 1 łyżka wiórek kokosowych – kilka orzechów do posypania – 2 jabłka – 1 łyżeczka miodu – 1 łyżka pestek dyni Wodę kokosową, banana, cynamon, nasiona chia, esencję z wanilii, jabłka, miód umieszczamy w blenderze i miksujemy do uzyskania gładkiej, aksamitnej masy. Jabłka zawierają takie witaminy jak: C, A, B1, B2, PP, dostarcza również takich minerałów jak potas i żelazo, w swoim składzie ma dużo błonnika roślinnego, a także pektynę (mieszanina węglowodanów występująca w ścianach komórkowych roślin). W ten oto prosty i szybki sposób możemy delektować się smacznym, zdrowym i szybkim śniadaniem. PYSZNA MISKA SMOOTHIE Z BANANEM, JABŁKIEM I CYNAMONEM! SAMO ZDROWIE! Więcej moich fotografii o lepszej jakości można znaleźć na ShutterStock Miska smoothie z bananem, jabłkiem i cynamonem. Ta wyborna miska śniadaniowa ma wszystkie wygody domowej szarlotki, w połączeniu ze świeżym smakiem misek smoothie. Banan jest bardzo lubianym i zdrowym owocem, w jego składzie możemy znaleźć wiele składników mineralnych i witamin. Magnez jest ważny dla działania układu nerwowego, wspomaga koncentrację Pomagają w chorobie wrzodowej.

Po więcej informacji i kontakt z autorem zapraszamy pod adres: https://www.zdrowystyljoanny.pl/miska-smoothie-z-bananem-jablkiem-i-cynamonem/

Zdrowy Styl Joanny

Joanna