Światowa awaria Facebooka odbiła się szerokim echem. Użytkownicy na 6 godzin zostali odcięci od wirtualnego świata. Usterka odcięła ponad 3 mld osób. Szczególnie odczuły ją osoby, które regularnie udostępniają na portalach różnorodne treści. Influencerzy często publikują relacje na żywo, są w stałym kontakcie z odbiorcami. Jedną z osób dotkniętych awarią Instagrama była Jessica Mercedes Kirschner.
Rozpoznawalność Jessici Mercedes
Jessica Mercedes rozpoznawalność zyskała po założeniu bloga w 2010 roku. Zawierał on tematykę modową. Jego nazwa to Jemerced.com.
W 2016 roku magazyn „Glamour” okrzyknął ją „Kobietą Roku”. Jessica wygrała w kategorii „Ikona mody”.
Kobieta bardzo aktywnie również prowadziła swój kanał YouTube. Prezentowała na nim treści związane z podróżami i pokazami mody.
Jessica może także pochwalić się swoją marką kostiumów kąpielowych. Założyła także firmę odzieżową „Veclaim”.
Obecnie jej profil Instagram śledzi ok 900 tys. obserwatorów.
Influencerka odcięta od wirtualnego świata na Fashion Week’u
Ostatnio celebrytka wybrała się do Paryża. Kobieta relacjonowała na bieżąco swoje przygody z wyprawy. Uczestniczyła także w paryskim Tygodniu Mody. Była m.in. na pokazie domu mody Hermes. Niestety nie mogła relacjonować fanom najważniejszych wydarzeń na skutek globalnej awarii portali społecznościowych.
Po powrocie do Polski podczas wywiadu dla „Faktów” żaliła się reporterowi. Ubolewała, że fanów ominęły bardzo ciekawe treści, które miała zamiar relacjonować na żywo.
„Na początku dzwoniłam do operatorów i mówiłam, że proszę mi włączyć internet za granicą. Ja wczoraj byłam w Paryżu na Fashion Week, więc dla mnie to była idealna okazja, żeby publikować fajne treści, content związany z modą, a tu Instagram się załamał”. – Jessica wyznała reporterowi „Faktów”.
Na Instagramie zapewniła także swoich obserwatorów, że udostępni dla nich relacje z minionych dni.
„Nie wierzę, że akurat, kiedy byłam na PFW i wyłączyli Instagrama! Wrócę do Was z relacją, bo szkoda super contentu...” – Jessica zapewniała fanów.
Eksperci twierdzą, że awaria w mediach wywołała wiele negatywnych reakcji u użytkowników. Awarię tą porównują do efektu odstawienia używek. Większość osób jednak do tematu podeszła z dużą dawką humoru.
Czy Wy odczuliście się negatywne skutki awarii?
A może wykorzystaliście produktywnie ten czas?