Masz obwisłe ramiona? Te ćwiczenia Ci pomogą

Masz obwisłe ramiona? Te ćwiczenia Ci pomogą

Obwisłe ramiona, inaczej zwane pelikanami lub motylkami, są zmorą wielu kobiet. Jak się ich pozbyć? Poznaj najlepsze ćwiczenia na smukłe i umięśnione ramiona. Efekty zobaczysz już po miesiącu regularnych treningów!

Zdjęcie Masz obwisłe ramiona? Te ćwiczenia Ci pomogą #1

Najlepsze ćwiczenia na smukłe ramiona:

Pompki w podporze tyłem na krześle

Ustaw krzesło przy ścianie i na nim usiądź. Oprzyj się dłońmi o krawędź, wyprostuj nogi. Stopy postaw na podłodze i rozstaw na szerokość bioder. Opuszczaj w dół biodra, uginając ręce w łokciach. Zejdź nisko, do kilku centymetrów nad ziemią, utrzymaj pozycję przez 3 sekundy. Następnie unieś się i wyprostuj ręce w łokciach. Ćwiczenie powtórz 15 razy.

Zdjęcie Masz obwisłe ramiona? Te ćwiczenia Ci pomogą #2

Pajacyki z hantlami

Stań na podłodze ze złączonymi nogami. Ręce z hantlami unieś nad głowę. Zacznij wykonywać podskoki, złączając i rozłączając nogi. Jednocześnie unoś hantle nad głowę. Zrób 15 pajacyków. Jeśli jesteś początkująca, zacznij od niewielkiego obciążenia- 0,5 kg, stopniowo zwiększaj ciężar hantli.

Wciskanie hantli nad głowę

Stań prosto i napnij mięśnie brzucha, stopy rozstaw na szerokość bioder. Chwyć hantle w obie dłonie i ugnij łokcie, trzymając je przy ciele. Zrób przysiad, trzymając hantle w tej samej pozycji (zgięte łokcie, blisko siebie). Wstań, jednocześnie podnosząc hantle nad głowę. Ćwiczenie powtórz 15 razy.

Zdjęcie Masz obwisłe ramiona? Te ćwiczenia Ci pomogą #3

Wyciskanie francuskie za głowę

Stań prosto lub usiądź na krześle. Trzymaj hantle w ręce i unieś ją nad głowę, do pełnego wyprostu ramienia. Ugnij ramię w łokciu i opuść hantle za głowę, pod katem 90 stopni. Następnie unieś rękę w górę. Ćwiczenie powtórz po 10 razy na każdą rękę.

Smukłe ramiona w 4 tygodnie

Ćwiczenia na smukłe ramiona pozwolą Ci wzmocnić triceps i pozbyć się nieestetycznej, zwisającej skóry (tzw. pelikanów lub motylków). Dzięki nim wyszczuplisz ręce i ukształtujesz mięśnie. Wykonuj je co najmniej 3 razy w tygodniu, a już po miesiącu zobaczysz widoczną różnicę.

Zdjęcie Masz obwisłe ramiona? Te ćwiczenia Ci pomogą #4

Patrycja

Polecane