Omlet ze szpinakiem, pomidorem i mozzarellą.

Joanna

Śniadania

28.08.2019 11:36

Omlet ze szpinakiem, pomidorem i mozzarellą.

Składniki jakie będą nam potrzebne: – 2 jajka – 4 kulki mozzarelli – kilka pomidorków koktajlowych – sól, pieprz – gałka muszkatołowa – ½ cebuli – 2 ząbki czosnku – garść szpinaku Czosnek siekamy, cebulę kroimy drobno. Więc Moi Kochani kto ma ochotę na takie pyszne śniadanie, które doda nam energii na cały dzień? W skład pomidora wchodzą również: potas, magnez, wapń, żelazo, fosfor, miedź, mangan, kobalt, sód, cynk, jod, fluor. Na nasze szczęście ten pogląd się zmienił i dietetycy są zgodni, że jajko posiada wiele wartości odżywczych i warto je jeść. Składniki odżywcze zawarte w jajku wpływają na prawidłowe funkcjonowanie organizmu i przyczyniają do dobrego stanu zdrowia. Jedną z głównych zalet czosnku jest wpływ na utrzymanie równowagi mikroflory jelit. Zawarta w jajku luteina ma wpływ na poprawę naszego widzenia. Pomaga zapobiegać chorobie nowotworowej, blokuje przemianę komórek, które mogą przeistoczyć się w komórki rakowe i może je nawet niszczyć. Składniki mineralne to: kobalt, chrom, nikiel, wapń, magnez, potas, cynk, miedź, mangan, selen, żelazo. Składniki mineralne to: chlor, cynk, fosfor, żelazo, cynk, siarka, selen, miedź, magnez, jod. Gdy spód jest gotowy delikatnie przekręcamy go na drugą stronę. Jajka do niedawna sądzono, że jajka są niezbyt zdrowe i nie powinno się ich często spożywać. Cebulę z czosnkiem podsmażamy na patelni i dodajemy szpinak. Wpływa pozytywnie na układ sercowo-naczyniowy, obniża ciśnienie krwi. Regularne jedzenie pomidorów pozytywnie wpływa na skórę, włosy i paznokcie. Chwilkę smażymy i gotowy omlet przekładamy na talerz. Jajka są źródłem pełnowartościowego białka, które jest łatwo przyswajalne przez nasz organizm. Więcej moich fotografii o lepszej jakości można znaleźć na ShutterStock

Po więcej informacji i kontakt z autorem zapraszamy pod adres: https://www.zdrowystyljoanny.pl/omlet-ze-szpinakiem-pomidorem-i-mozzarella/