"Zakupy na zeszyt" w Zalando? Platforma wprowadza nowy rodzaj płatności!

Katarzyna
Newsy
15.08.2021 13:23
"Zakupy na zeszyt" w Zalando? Platforma wprowadza nowy rodzaj płatności!

Coraz więcej osób decyduje się na zakupy online również w kwestii ubrań. Sklep Zalando wprowadza więc dodatkową formę płatności, jaką jest odroczona płatność.

Zdjęcie Platforma Zalando wprowadza płatności odroczone. Za zakupy będzie można zapłacić po 30 dniach! #1

Zakupy online

Przed epidemię kupowanie rzeczy przez Internet stało się coraz bardziej modne. W Internecie można dziś kupić dosłownie wszystko, a firmy kurierskie bez problemu nam to dowiozą. Zamknięcie galerii handlowych przed epidemią koronawirusa sprawiło, że coraz więcej osób zaczęło kupować ubrania przez Internet. W związku z tym firmy odzieżowe wychodzą klientom naprzeciw i oferują wiele form płatności.

Formy płatności 

Kupując rzeczy przez Internet mamy do wyboru wiele form płatności. Najczęściej wybieramy możliwość zapłaty kartą płatniczą, ponieważ jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób. Dziś każdy z banków ma taka możliwość, więc zakupy robi się szybko i sprawnie. Można również dokonać płatności przy odbiorze, gdy kurier dostarcza nam paczkę. Okazuje się, że platforma Zalando wprowadza możliwość dokonania płatności w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki.

Zwrot towaru 

Obecnie, gdy kupujemy towar, to musimy za niego od razu zapłacić. W razie, gdyby towar nie jednak nie przypadł nam do gustu, mamy zazwyczaj 14 dnia na odstąpienie od umowy oraz zwrot towaru. Jeśli zwrócony towar będzie nienaruszony i nie będzie miał śladów użytkowania, wtedy firma zwraca nam pieniądze. Platforma Zalando wprowadza natomiast płatności odroczone, gdzie będzie można otrzymać i odesłać towar bez płacenia za niego.

Zdjęcie Platforma Zalando wprowadza płatności odroczone. Za zakupy będzie można zapłacić po 30 dniach! #2

Płatność odroczona w Zalando 

Platforma Zalando uruchamia płatności odroczone. Dzięki temu za zakupiony towar będzie można zapłacić do 30 dni od daty otrzymania zamówienia. Mamy więc 30 dni, aby zastanowić się, czy faktycznie ubranie to nam pasuje i chcemy je zatrzymać. Na tej platformie mamy też możliwość skorzystania z 100-dniowego prawa do bezpłatnego zwrotu zakupionych produktów. Jak mówi Dawid Pożoga, regional lead na Polskę i Czechy w Zalando, jest to  wyjście na przeciw klientom i zaoferowanie im czasu na zastanowienie się, czy chcą nosić dane ubranie, czy nie, co jest ważne w sferze modowej.