Sieć Orange opublikowała ważny komunikat w mediach społecznościowych. Chodzi o zwrot środków dla klientów. Oto szczegóły.
Będzie zwrot środków dla klientów Orange!
Sieć Orange poinformowała klientów, że będzie zwracać środki, które są równowartością pobranych opłat za utrzymanie numeru w sieci. Decyzja ta została podjęta w związku z wątpliwościami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
„24 stycznia 2024 r. przestaliśmy pobierać opłatę za utrzymanie numeru w sieci w ofercie na kartę. Opłata w wysokości 5 zł była naliczana za każde 31 dni braku aktywności Abonenta w okresie od 4.04.2022 r. do 24.01.2024 r.” - czytamy w poście na oficjalnym profilu Orange na Facebooku.
Dla kogo zwrot pieniędzy?
Sieć informuje, że o zwrot środków mogą ubiegać się byli klienci oferty Orange na kartę, którym w okresie od 4.04.2022 do 24.01.2024 r. pobraliśmy opłatę za utrzymanie numeru w sieci i którzy nie dostali zwrotu środków do tej pory, jako doładowanie konta oferty na kartę lub korektę faktury (nie mają konta w Orange).
Trzeba pamiętać o ważnym terminie!
Orange poinformowało, że wnioski o zwrot opłat za utrzymanie numeru w sieci można składać do 18 grudnia 2024 roku.
Jak ubiegać się o zwrot?
Wniosek o zwrot kosztów należy złożyć przez odpowiedni formularz. Jest on dostępny TUTAJ.
Jakie dane będą potrzebne?
Aby złożyć wniosek należy przygotować następujące dane:
-
PESEL lub numer dokumentu podany przy rejestracji numeru w Orange,
-
numer telefonu, z którego była pobrana opłata za utrzymanie numeru w sieci,
-
numer rachunku bankowego, na który przelejemy zwrot.
Kiedy klienci otrzymają zwrot pieniędzy?
Środki w ramach zwrotu zostaną przelane najpóźniej do 18 lutego 2025 roku.
Zwrot będzie kierowany na numer konta bankowego, który zostanie podany w formularzu.