Międzynarodowa marka z Azji szykuje się do powrotu na polski rynek. Już wkrótce otworzy swój pierwszy sklep w nowej lokalizacji, a klienci będą mogli odkryć szeroką gamę zaskakujących produktów w wyjątkowym stylu.
Azjatycka sieć sklepów w Polsce
Nowy sklep MiniSo zaoferuje unikalne produkty w stylu azjatyckim, w tym:
-
tajemnicze pudełka ("blind boxy"), które skrywają kolekcjonerskie niespodzianki,
-
zabawki tematyczne i gadżety licencjonowane przez największe światowe marki, takie jak Disney, Marvel i Coca-Cola,
-
szeroką gamę akcesoriów domowych, kosmetyków i elektroniki użytkowej w minimalistycznym, nowoczesnym stylu.
MiniSo stawia na atrakcyjny design i przystępne ceny, co od lat przyciąga fanów na całym świecie. Produkty są starannie selekcjonowane i dostosowane do lokalnych trendów zakupowych.
Otwarcie 1 sierpnia w Złotych Tarasach
MiniSo szykuje uroczyste otwarcie, które odbędzie się 1 sierpnia w Złotych Tarasach w Warszawie.
Na klientów będą czekać:
-
okolicznościowe promocje i rabaty,
-
pokazy taneczne, muzyka na żywo i występy DJ-ów,
-
specjalna akcja z kolekcjonerskim paszportem na pieczątki, który po zebraniu określonej liczby stempli będzie można wymienić na upominki.
To wydarzenie nie tylko przyciągnie fanów popkultury, ale również rodziny z dziećmi i miłośników nietuzinkowych zakupów.
Powrót MiniSop po latach przerwy
To nie pierwsza próba MiniSo podboju polskiego rynku. Marka zadebiutowała nad Wisłą już w 2018 roku, zapowiadając ambitny plan otwarcia 100 sklepów do 2020 roku. Jednak pandemia globalna pokrzyżowała te plany, a po otwarciu zaledwie czterech lokalizacji firma wycofała się z rynku.
Teraz wraca ze świeżą strategią i lepszym przygotowaniem do lokalnych warunków. Nowy sklep w Złotych Tarasach to początek nowej fali obecności MiniSo w Polsce.
Drugi sklep już w planach. Gdzie i kiedy?
MiniSo nie poprzestaje na jednym punkcie. Już teraz wiadomo, że druga lokalizacja w Polsce otworzy się we wrześniu, choć nie ujawniono jeszcze konkretnego miasta. Sieć deklaruje, że ekspansja na polskim rynku będzie systematyczna, a sklepy pojawią się w największych centrach handlowych.
To może być dopiero początek długoterminowej obecności MiniSo w Polsce.
Międzynarodowy sukces w liczbach
MiniSo powstało w 2013 roku, jako efekt współpracy japońskiego projektanta Miyake Jyunya i chińskiego przedsiębiorcy Ye Guofu. Już w ciągu czterech lat od startu marka otworzyła ponad 2600 sklepów w różnych krajach, a w 2016 roku wygenerowała przychód sięgający 1,5 miliarda dolarów.
Obecnie MiniSo działa w ponad 100 państwach, posiadając 7488 sklepów na całym świecie (stan na 2024 rok). Tylko w ostatnich 12 miesiącach otworzono 858 nowych lokalizacji. Dominującym rynkiem pozostają Chiny (4275 sklepów), ale liczba punktów poza krajem rośnie dynamicznie – obecnie wynosi 3213 placówek.
źródło: www.wiadomoscihandlowe.pl