Azjatycka sieć wkracza do Polski! Otwarcie nowego sklepu już 1 sierpnia, a dla klientów przygotowano atrakcyjne rabaty

Martyna P.
Newsy
24.07.2025 11:14
Azjatycka sieć wkracza do Polski! Otwarcie nowego sklepu już 1 sierpnia, a dla klientów przygotowano atrakcyjne rabaty źródło okładki: By Tony25430 - Own work, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=164391160

Międzynarodowa marka z Azji szykuje się do powrotu na polski rynek. Już wkrótce otworzy swój pierwszy sklep w nowej lokalizacji, a klienci będą mogli odkryć szeroką gamę zaskakujących produktów w wyjątkowym stylu. 

Azjatycka sieć sklepów w Polsce 

Nowy sklep MiniSo zaoferuje unikalne produkty w stylu azjatyckim, w tym:

  • tajemnicze pudełka ("blind boxy"), które skrywają kolekcjonerskie niespodzianki,

  • zabawki tematyczne i gadżety licencjonowane przez największe światowe marki, takie jak Disney, Marvel i Coca-Cola,

  • szeroką gamę akcesoriów domowych, kosmetyków i elektroniki użytkowej w minimalistycznym, nowoczesnym stylu.

MiniSo stawia na atrakcyjny design i przystępne ceny, co od lat przyciąga fanów na całym świecie. Produkty są starannie selekcjonowane i dostosowane do lokalnych trendów zakupowych.

Otwarcie 1 sierpnia w Złotych Tarasach 

MiniSo szykuje uroczyste otwarcie, które odbędzie się 1 sierpnia w Złotych Tarasach w Warszawie.

Na klientów będą czekać:

  • okolicznościowe promocje i rabaty,

  • pokazy taneczne, muzyka na żywo i występy DJ-ów,

  • specjalna akcja z kolekcjonerskim paszportem na pieczątki, który po zebraniu określonej liczby stempli będzie można wymienić na upominki.

To wydarzenie nie tylko przyciągnie fanów popkultury, ale również rodziny z dziećmi i miłośników nietuzinkowych zakupów.

Powrót MiniSop po latach przerwy

To nie pierwsza próba MiniSo podboju polskiego rynku. Marka zadebiutowała nad Wisłą już w 2018 roku, zapowiadając ambitny plan otwarcia 100 sklepów do 2020 roku. Jednak pandemia globalna pokrzyżowała te plany, a po otwarciu zaledwie czterech lokalizacji firma wycofała się z rynku.

Teraz wraca ze świeżą strategią i lepszym przygotowaniem do lokalnych warunków. Nowy sklep w Złotych Tarasach to początek nowej fali obecności MiniSo w Polsce.

Drugi sklep już w planach. Gdzie i kiedy?

MiniSo nie poprzestaje na jednym punkcie. Już teraz wiadomo, że druga lokalizacja w Polsce otworzy się we wrześniu, choć nie ujawniono jeszcze konkretnego miasta. Sieć deklaruje, że ekspansja na polskim rynku będzie systematyczna, a sklepy pojawią się w największych centrach handlowych.

To może być dopiero początek długoterminowej obecności MiniSo w Polsce.

Międzynarodowy sukces w liczbach

MiniSo powstało w 2013 roku, jako efekt współpracy japońskiego projektanta Miyake Jyunya i chińskiego przedsiębiorcy Ye Guofu. Już w ciągu czterech lat od startu marka otworzyła ponad 2600 sklepów w różnych krajach, a w 2016 roku wygenerowała przychód sięgający 1,5 miliarda dolarów. 

Obecnie MiniSo działa w ponad 100 państwach, posiadając 7488 sklepów na całym świecie (stan na 2024 rok). Tylko w ostatnich 12 miesiącach otworzono 858 nowych lokalizacji. Dominującym rynkiem pozostają Chiny (4275 sklepów), ale liczba punktów poza krajem rośnie dynamicznie – obecnie wynosi 3213 placówek.

Zdjęcie Azjatycka sieć wkracza do Polski! Otwarcie nowego sklepu już 1 sierpnia, a dla klientów przygotowani atrakcyjne rabaty #1
By Tony25430 - Own work, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=164391160

źródło: www.wiadomoscihandlowe.pl

Kluczowe Punkty
  • MiniSo wraca na polski rynek po kilkuletniej przerwie
  • Pierwszy nowy sklep otworzy się 1 sierpnia w warszawskich Złotych Tarasach
  • Oferta obejmie azjatyckie blind boxy, licencjonowane gadżety Disney, Marvel, Coca-Cola oraz akcesoria domowe, kosmetyki i elektronikę
  • Otwarciu będą towarzyszyć promocje, pokazy taneczne, DJ-e i paszport kolekcjonerski z pieczątkami na nagrody
  • Drugi sklep zaplanowano na wrzesień; lokalizacja pozostaje tajemnicą, a ekspansja ma objąć największe centra handlowe
  • Poprzednia próba z 2018 r. zakończyła się zamknięciem po czterech sklepach z powodu pandemii
  • Globalnie sieć liczy 7488 sklepów w ponad 100 krajach i wciąż szybko rośnie
Zostań z nami