Duża azjatycka sieć sklepów wkracza do Polski. Sprawdź, co będzie można tam kupić!

Martyna P.
Newsy
22.01.2024 10:21
Duża azjatycka sieć sklepów wkracza do Polski. Sprawdź, co będzie można tam kupić! źródło okładki: By Wiki Farazi - Own work, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=112887550

Na Polski rynek sprzedażowy wkracza malezyjska sieć. Pierwsza placówka ma zostać otwarta jeszcze w 2024 roku.

 

 

Do Polski wkracza Mr. DIY

Sprawę przybliżył portal wiadomoscihandlowe.pl .

Mowa o malezyjskiej sieci Mr. DIY. Sieć sklepów oferuje klientom narzędzia i akcesoria. Oferta produktowa bazuje na kategorii „Dom i ogród”.

Klienci mogą kupować produkty z działu:

  • Gospodarstwa domowego,
  • Narzędzi,
  • Artykułów papierniczych,
  • Biżuterii,
  • Kosmetyków,
  • Zabawek,
  • Akcesoriów komputerowych i mobilnych,
  • Wyposażenia wnętrz,
  • Artykułów sportowych.

Sieć oferuje wiele produktów spod własnej marki w atrakcyjnych cenach. 

Marka podpisuje się hasłem "Zawsze Niskie Ceny" (Always Low Prices). 

Warto wspomnieć, że prowadzona jest także sprzedaż online. Mr. DIY uruchomił także platformę e-commerce w 2017 roku. 

Portal zakomunikował, że rozwojem malezyjskiej sieci w Polsce zajmie się Magdalena Nazarewicz – dyrektorka ds. rozwoju biznesu na w polskim oddziale Mr. DIY.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że pierwsza placówka sieci ma powstać w Polsce jeszcze w 2024 roku. 

 

Zdjęcie Malezyjka sieć sklepów wkracza na Polski rynek! Niebawem otwarcie pierwszego sklepu Mr. DIY! #1
źródło: By Wiki Farazi - Own work, CC0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=112887550

O sieci Mr. DIY 

Sieć została założona w 2005 roku. Pierwszy sklep został otwarty przy Jalan Tuanku Abdul Rahman. Założycielami sieci są bracia - Tan Yu Yeha i Tan Yu Weia.

Mr. DIY prowadzi ponad 1000 sklepów w całej Malezji, z których każdy ma średnio około 10 000 stóp kwadratowych, i oferuje szeroki asortyment około 20 000 produktów.

Sieć dysponuje łącznie ponad 3,4 tysiącami sklepów.

 Mr. DIY otrzymał liczne wyróżnienia w ostatnich latach, w tym został nazwany jedną z najlepiej zarządzanych firm w Malezji przez Deloitte w latach 2021 i 2022. Firma również zdobyła kilka nagród na Alpha SEA 11th Institutional Investor Corporate Awards 2021 i została wyróżniona w ankiecie ASIAMONEY „Asia’s Outstanding Companies Poll 2022” za wyniki finansowe, doskonałość zespołu zarządzającego, relacje z inwestorami i inicjatywy CSR. Dodatkowo, Mr. DIY otrzymał swoją pierwszą nagrodę związaną z ESG na The Edge ESG Awards 2022.

Firma zaangażowała się również w różne działania CSR, szczególnie podczas wybuchu COVID-19, rozdając sprzęt ochrony osobistej i maski. Wspierała przyczyny środowiskowe, takie jak czyszczenie Sungai Kedondong i udział w największym w Malezji projekcie sadzenia drzew Gutta Percha. Inne inicjatywy obejmują dystrybucję darmowych zestawów testowych do lokalnych uniwersytetów oraz różne programy pomocy na rzecz wspierania społeczności i studentów.

 

Kluczowe Punkty
  • Malezyjska sieć sprzedaży Mr. DIY wchodzi na Polski rynek.
  • Pierwsza placówka ma zostać otwarta w 2024 roku.
  • Mr. DIY oferuje produkty z kategorii 'Dom i ogród', m.in. gospodarstwa domowego, narzędzi, artykułów papierniczych, biżuterii, kosmetyków, zabawek, akcesoriów komputerowych i mobilnych, wyposażenia wnętrz, artykułów sportowych.
  • Marka podpisuje się hasłem 'Zawsze Niskie Ceny'.
  • Mr. DIY prowadzi sprzedaż online, uruchomił platformę e-commerce w 2017 roku.
  • Rozwojem malezyjskiej sieci w Polsce ma zająć się Magdalena Nazarewicz – dyrektorka ds. rozwoju biznesu na w polskim oddziale Mr. DIY.
  • Sieć Mr. DIY została założona w 2005 roku, prowadzi ponad 1000 sklepów w Malezji i oferuje ok. 20 000 produktów.
Zostań z nami
Pobierz naszą aplikację mobilną