Sieć H&M wprowadza zmiany, które będą skutkowały wyższymi opłatami dla klientów. Nadchodzą zmiany w polityce zwrotów.
Opłata za zwrot produktów z H&M
W Wielkiej Brytanii za zwrot produktów z H&M kupionych online klienci będą musieli zapłacić. Opata wyniesie 1,99 funta.
Opłata będzie naliczana zarówno przy zwrocie w sklepie stacjonarnym, jak i po odesłaniu produktów do sklepu online.
H&M w Belgii także wprowadził opłaty za zwracanie zamówień online. Jest to 1,95 euro (klienci nie muszą dodatkowo opłacać operacji, opłata jest potrącana od zwrotu). Zwrot w sklepie stacjonarnym jest w Belgii darmowy.
Okazuje się, że firma Zara i Uniqlo także zdecydowały się na wprowadzenie opłat za zwrot towarów.
Niektórzy będą zwolnieni z opłat
Opłaty za zwrot nie będą pobierane od klientów, którzy są członkami programu lojalnościowego.
Jak jest w Polsce?
W Polsce za zwrot towarów w sklepie online trzeba zapłacić 3,90 złotych. Darmowego zwrotu można dokonać w sklepie stacjonarnym.
„Kwota ta zostanie odliczona od zwracanej Ci kwoty. Klubowiczom przysługuje opcja bezpłatnego zwrotu towaru” - czytamy na stronie hm.com.pl
Zwrotu produktów można dokonać w ciągu 30 dni od daty dostarczenia.
O firmie H&M
H&M (Hennes & Mauritz) to międzynarodowa sieć sklepów odzieżowych pochodząca ze Szwecji, która została założona w 1947 roku przez Erlinga Perssona.
Firma specjalizuje się w oferowaniu modnej odzieży w przystępnych cenach dla szerokiego grona odbiorców. H&M stał się jednym z największych na świecie detalistów odzieżowych, ekspandując na liczne rynki globalne i posiada tysiące sklepów w różnych krajach. Oprócz głównej marki H&M, firma posiada kilka innych marek, takich jak COS, Monki czy & Other Stories. H&M jest również znany z kolekcji stworzonych we współpracy z renomowanymi projektantami mody, co przyciąga uwagę mediów i klientów z całego świata.