Sieć H&M przekazała klientom ważne informacje. Jedne mogą ucieszyć, drugie niekoniecznie.
Wydłużony czas na zwrot
Sieć H&M poinformowała, że w okresie świątecznym zostanie wydłużony czas na zwrot zamówień.
Na zwrot zamówień, które zostały złożone w dniach 24 listopada – 24 grudnia 2024 sieć daje klientom 45 dni.
Podkreślono, że zasada ta nie dotyczy zakupów produktów marek innych niż H&M.
Cena zwrotu w H&M wzrośnie
Sieć H&M poinformowała także na swojej stronie internetowej, że od 7 stycznia 2025 roku zmienią się zasady zwrotów.
Opłata za zwrot wzrośnie z 3,90 do 4,90 złotych i będzie obowiązywać dla Członków Klubu Premium, którzy zwrócą produkty zakupione online z odbiorem domowym (paczka odbierana przez kuriera).
W komunikacie zaznaczono, że opłata ta nie dotyczy zwrotów online dokonywanych przy kasie w naszych sklepach.
Sieć H&M oznajmiła też, że od osób niebędących Członkami za zwrot zakupów online dokonanych w punktach odbioru lub w ramach odbioru domowego zostanie pobrana opłata w wysokości 4,90 zł (kurier lub punkty odbioru).
Dodano, że opłata ta nie jest pobierana w przypadku zwrotów w sklepie.
Darmowy zwrot tylko dla tych klientów
Zwroty za pośrednictwem punktów odbioru dla klubowiczów Premium pozostaną darmowe.
„Wkrótce zmienią się nasze przepisy: Od 07.01.2025 opłata za zwrot w wysokości 4,90PLN będzie obowiązywać dla Członków Klubu Premium, którzy zwrócą produkty zakupione online z odbiorem domowym. Opłata ta nie dotyczy zwrotów online dokonywanych przy kasie w naszych sklepach. Od osób niebędących Członkami za zwrot zakupów online dokonanych w punktach odbioru lub w ramach odbioru domowego zostanie pobrana opłata w wysokości 4,90 zł. Opłata ta nie jest pobierana w przypadku zwrotów w sklepie” - czytamy w komunikacie na oficjalnej stronie.