Ogromny HEJT na Pocztę Polską! Internautom nie spodobała się nowa reklama

Agnieszka
Newsy
05.04.2019 11:10
Ogromny HEJT na Pocztę Polską! Internautom nie spodobała się nowa reklama

O Poczcie Polskiej rzadko się rozmawia. Jednak jeśli temat wypływa już na światło dziennie, to zazwyczaj są to oskarżenia, wskazywanie na liczne błędy w logistyce, opóźnienia i inne negatywne rzeczy. Tak samo było i tym razem - Polakom nie spodobał się nowy spot reklamowy Poczty.

Zdjęcie Ogromny HEJT na Pocztę Polską! Internautom nie spodobała się nowa reklama #1

Nowy spot reklamowy Poczty Polskiej

Nowy spot ruszył niedawno pod hasłami “Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych”. Spot miał na celu zachęcenie klientów placówek pocztowych do kupowania w nich innych produktów. Na poczcie może bowiem kupić książki, prasę, drobne upominki, a nawet produkty spożywcze.

Wszystko byłoby w porządku, gdyby nie fakt, że reklama Poczty Polskiej zrobiona została w fatalnym stylu. Dla internautów jest to jednak jeden z pretekstów. Tak naprawdę w większości negatywnych komentarzy pod nowym spotem reklamowych chodzi o fakt działania poczty, który pozostawia wiele do życzenia.

“Właśnie dlatego wolę wysłać listy polecony za 15 zł niż czekać aż babcia w berecie wybierze jeden z 30 kalendarzy z papieżem.” - pisze internauta.

“Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych. Naprawdę, bylejakość w pełni oddająca sytuację firmy.” - dodaje inny widz.

“Serio kpicie z ludzi nawet reklamą? To jest państwowa spółka? Reklama jak sprzed 30 lat.” - podsumował komentujący.

Pod spotem reklamowych Poczty Polskiej na youtube (film na dole artykułu) aż roi się od tego typu komentarzy.

Internauci wskazują na fakt, że Poczta powinna w pierwszej kolejności dobrze spełniać swoją podstawową funkcję - dostarczanie przesyłek. Dopiero potem można myśleć o rozszerzaniu oferty.


Zdjęcie Ogromny HEJT na Pocztę Polską! Internautom nie spodobała się nowa reklama #2

Poczta Polska wybrała zły moment

Nowa reklama spółki pojawiła się w złym momencie. Niedawno weszły bowiem zmiany, które spowodował wzrost cen przesyłek, kryterium wagi zostało zastąpione kryterium wielkości paczki, a z usług usunięto niektóre warianty przesyłek.



Czy nie przesadzamy?

Niezadowolenie z działania Poczty Polskiej jest widoczne, ale hejt na nowy spot reklamowy jest naprawdę ogromny. Co jest tego powodem? Czy Poczta Polska faktycznie aż tak źle działa? A może krytykowanie państwowych spółek stało się po prostu modne?

Dajcie znać, co o tym myślicie i jakie są Wasze doświadczenia z Pocztą Polska.