Tego jeszcze w Polsce nie było! Nowy program zaskoczy widzów!

Justyna
Newsy
12.03.2025 19:03
Tego jeszcze w Polsce nie było! Nowy program zaskoczy widzów!

Nowy format reality show wkracza na polski rynek z przytupem i może sporo namieszać. Już sam jego pomysł, miejsce akcji i zasady sprawiają, że widzowie nie będą mogli przejść obok niego obojętnie. A to dopiero początek niespodzianek.

Zamek, lew i… 50 celebrytów

Reality show „The 50” to nowy projekt Amazon Prime Video, który w Polsce wystartuje 4 kwietnia 2025 roku. W przeciwieństwie do standardowych formatów, tym razem akcja toczy się w tajemniczym zamku, rządzonym przez zamaskowaną postać lwa. To właśnie on wydaje uczestnikom polecenia, zleca zadania i kontroluje przebieg gry. W zamku znajdzie się aż 50 uczestników – celebrytów, influencerów, osobowości z mediów i sportu. 

Oto pełna lista uczestników programu „The 50”:

  • Artur Szpilka – bokser i zawodnik MMA
  • Tomasz Jacyków – stylista
  • Monika Goździalska – osobowość telewizyjna
  • Laluna – uczestniczka programów rozrywkowych
  • Allan Krupa – muzyk, syn Edyty Górniak
  • Mateusz Glen – znany jako "Ta jedna ciotka"
  • Mateusz "Mini Majk" Krzyżanowski – influencer, członek Ekipy Friza
  • Marianna Schreiber – aktywistka, uczestniczka "Top Model"
  • Ewelina "Ewel0na" Kubiak – uczestniczka "Warsaw Shore"
  • Kamila Wybrańczyk – partnerka Artura Szpilki, piosenkarka
  • Wojtek Gola – współzałożyciel Fame MMA
  • Piotr "Pedro" Polak – uczestnik "Warsaw Shore"
  • Piotr "Gulczas" Gulczyński – uczestnik pierwszej edycji "Big Brother"
  • Manuela Michalak – finalistka pierwszej edycji "Big Brother"
  • Madzia Wójcik – zwyciężczyni "Big Brother"
  • Magdalena Lichota – uczestniczka "Hotel Paradise"
  • Ata Postek – uczestniczka "Królowe życia"
  • Kinga Sawczuk – influencerka, tiktokerka
  • Kamil Dąbrowski – znany jako "Sołtys Lubelszczyzny"
  • Kamil Szymczak – półfinalista programu "Czas na Show. Drag Me Out"
  • Kacper Kruz – influencer, znany również jako drag queen
  • Jelly Frucik – influencerka
  • Szymon Dębski – znany jako "Żółw", influencer
  • Aneta i Weronika Osińskie – duet "Mama i Werka"
  • Patrycja Wieja – zwyciężczyni "Projekt Lady"
  • Wiktor Biernacki – influencer
  • Magdalena Karwacka – uczestniczka "Love Island"
  • Justyna Gradek – modelka
  • Adriana Hyzopska – influencerka
  • Harry Jefferson – projektant mody
  • Oliwer Kubiak – uczestnik "Prince Charming"
  • Osi Ugonoh i Ogi Ugonoh – modelki, siostry Izu Ugonoha
  • Piotr i Paweł Tyburscy – bracia, uczestnicy "Love Island"
  • Bilguun Ariunbaatar – showman
  • Kinga Zawodnik – prowadząca program "Dieta czy cud?"
  • Łukasz "Blondino Latino" Książkiewicz – influencer oraz uczestnik programów telewizyjnych
  • DJ Hienka – DJ-ka
  • Cezary "Czarek Czaruje" Gołębiowski – iluzjonista
  • Adam Boguta – muzyk
  • Ania Tryskuć – tancerka
  • Josie Kwaśniewska – uczestniczka "Królowe życia"
  • Kuba "Wojna" Wojnowski – uczestnik "Farma"
  • Magdalena "Maluba" Lubacz-Rataj – influencerka
  • Klaudia „Sheeya” Kołodziejczyk – influencerka
  • Kris „Filo” Świętoń - osobowość internetowa
  • Jędrzej Urbański - uczestnik reality show "Love Never Lies Polska"
  • Damian Bruno Wolny - uczestnik reality show "Love Never Lies Polska"
  • Igor Łubkowski - uczestnik programu "Love Island. Wyspa miłości"

Nagroda? Dla widza, nie gracza

Największym zaskoczeniem „The 50” jest to, że uczestnicy nie grają o pieniądze dla siebie. Główna nagroda – 100 tysięcy złotych – trafi do jednego z fanów zwycięskiego uczestnika. To całkowita nowość na polskim rynku rozrywki. Taka formuła ma zwiększyć zaangażowanie widzów, którzy nie tylko kibicują, ale też mogą realnie coś zyskać.

To także zmienia dynamikę gry – celebryci wiedzą, że ich zwycięstwo nie przynosi im pieniędzy, lecz prestiż i wdzięczność społeczności, która ich wspiera.

Sojusze, konflikty i strategia

W zamku nie ma miejsca na przypadek. Uczestnicy muszą wykonywać różnego rodzaju zadania, podejmować decyzje, tworzyć sojusze lub eliminować się nawzajem. Napięcia, rywalizacja, ale i nieoczekiwane zwroty akcji – to wszystko ma nadać programowi tempo i emocje.

Nie wszyscy przetrwają do końca, a o tym, kto zostanie, a kto odejdzie, decyduje nie tylko wynik zadań, ale też relacje międzyludzkie. Intryga i gra psychologiczna to kluczowe elementy formatu.

Światowy format, polska odsłona

„The 50” to nie jest projekt stworzony wyłącznie na potrzeby polskiej widowni – to międzynarodowy format, który odniósł sukces m.in. we Francji. Teraz Amazon wprowadza go na nasz rynek z lokalną obsadą i klimatem dostosowanym do gustów polskich odbiorców.

Produkcja stawia na dynamiczny montaż, efektowną scenografię i mocno zróżnicowaną grupę uczestników. Każdy z nich wnosi coś innego – kontrowersję, humor, emocje lub doświadczenie. To gwarantuje zróżnicowaną dynamikę odcinków i nieprzewidywalny przebieg rywalizacji.

Premierowy odcinek już 4 kwietnia na Prime Video – warto zajrzeć, bo zapowiada się naprawdę ciekawie!

Kluczowe Punkty
  • Nowe reality show 'The 50' od Amazon Prime Video debiutuje w Polsce 4 kwietnia 2025 roku.
  • Program rozgrywa się w zamku, którym rządzi zamaskowana postać lwa.
  • W show bierze udział 50 celebrytów, influencerów oraz osobowości z mediów i sportu.
  • Uczestnicy nie grają o pieniądze dla siebie, ale o nagrodę dla jednego z fanów.
  • Format zakłada tworzenie sojuszy, konflikty i strategie między uczestnikami.
  • 'The 50' jest międzynarodowym formatem, który odniósł sukces również we Francji.
  • Produkcja kładzie nacisk na dynamiczny montaż, efektowną scenografię i różnorodność uczestników.
Zostań z nami
Pobierz naszą aplikację mobilną