Sieć sklepów Pepco wprowadza kilka zmian. Sprawdźcie, co się zmienia w tych lubianych sklepach!
Ulubiony sklep
Pepco to sklep, gdzie można kupić wiele artykułów do urządzenia oraz wystroju domu. Można w nim znaleźć zarówno ubrania, jak i artykuły szkolne oraz kuchenne. Dzięki temu sklepy te mają wiele klientów, który cenią ich usługi i asortyment. Sieć tych sklepów zawitała do Polski w 2004 roku i od tamtej pory raczej nie wiele się w nich zmieniło. Nadszedł jednak czas, kiedy to firma postanowiła odświeżyć trochę swój image oraz zaskoczyć klientów swoją nową odsłoną.
Zmiany w sklepie
Zmian w wyglądzie i działalności sklepów jest kilka, jednak największą zmianą jest nowe logo firmy. Dotychczas logo firmy Pepco była w kolorze, niebieskim, żółtym, czerwonym i białym. Sieć postanowiła to zmienić i teraz nowo otwierające się sklepy posiadają logo w odcieniach fioletu i niebieskiego. Sam napis również otrzymał nowocześniejszą formę. Nowe logo można już podziwiać w 50 nowo otwartych sklepach. Zmiany są podyktowane chęcią dostosowania się do klienta oraz odświeżenia obecnego wyglądu sklepu.
Badania i analizy
Poprzez badania, rozmowy z klientami i przeprowadzone testy sieć sklepów Pepco postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Wpływ ma na to również chęć podążania za nowymi trendami w świecie biznesu i marketingu. Zmiany, jakie docelowo chce wprowadzić firma, są już widoczne w kilkudziesięciu lokalizacjach, inne natomiast widoczne będą później. Ostatecznie zmiany zostaną wprowadzone w każdym sklepie sieci Pepco.
Wystrój wnętrza
Zmianie oprócz logo sklepu będzie podlegało również jego wnętrze. Firma chce udoskonalić swoje placówki poprzez zastosowanie technik, mających na celu „uspokojenie” wnętrza i wprowadzenie nowego układu produktów w sklepie, które mają na celu pomoc klientom w odnajdywaniu ich ulubionych produktów. Firma stawia również na nowoczesne wnętrza, gdzie jednak towar, jak i jego cena będą dobrze wyeksponowane.
Sklepy w Polsce i na świcie
Pepco od 2004 roku prężnie rozwija się w naszym kraju, a obecnie ma już ponad 2200 sklepów w całej Europie. Co więcej, od pewnego czasu firma ta weszła w handel detaliczny, który pozwala dokonywać zakupów przez Internet. Jak na razie firma nie uruchomiła własne platformy zakupowej, jednak bardzo możliwe, że do tego dojdzie w najbliższym czasie. Produkty firmy Pepco można jednak znaleźć w popularnych serwisach tj. Allegro, Ceneo, Empik.com czy Morele. Paczki z zakupionymi produktami będą dostarczane do klienta poprzez pośrednictwo Orlen Paczka.