FIT lasagne z cukinii

Małgorzata

Fit

05.09.2019 10:20

FIT lasagne z cukinii

SKŁADNIKI (na 6 porcji - foremka 30X20 cm) 2 średnie cukinie (ok. 600 g) 500 g mielonego mięsa z indyka 300 g tartej mozzarelli ( 2 opakowania) 1 biała średnia cebula 3 ząbki czosnku 1 mała marchew 1 puszka krojonych pomidorów 3 łyżeczki koncentratu pomidorowego sól, pieprz, oregano bazylia 400 ml mleka (może być roślinne) 2 łyżki masła 2 łyżki mąki pełnoziarnistej gałka muszkatołowa PRZYGOTOWANIE Cebulę kroimy w drobną kostkę, marchew ścieramy na tarce o grubych oczkach, cukinię kroimy w plastry za pomocą obieraczki do warzyw. Zapraszam do polubienia mojej strony na Facebooku oraz śledzenia na Instagramie czwartek, 5 września 2019 FIT lasagne z cukinii Autor: Małgorzata Chyla o 10:05:00 Etykiety: cukinia, dietetycznie, fit, fit przepisy, lasagna, lasagne, lasagne z cukinią, lasagne z cukinii, lazania, przepisy dietetyczna, przepisy z cukinii Na porcję: - 28 g białka, 14 g tłuszczu, 13 g węglowodanów Sezon cukiniowy jeszcze na szczęście trwa - więc korzystamy na maksa (TUTAJ pisałam Wam, dlaczego warto jeść cukinię). Dodajemy mleko i gotujemy na małym ogniu około 20 minut, aż sos zgęstnieje. Ostatnia warstwa to cukinia, beszamel i dużo sera :) Całość zapiekamy około 25 minut, aż góra ładnie się zarumieni. Do usmażonego mięsa dodajemy marchew, przesmażamy razem 2 minuty i dodajemy pomidory oraz koncentrat. Inspiracją był przepis członkini mojej grupy Kuchenne Fit Rewelacje , oczywiście z moimi zmianami (nie byłabym sobą). Na patelni rozgrzewamy oliwę i szklimy cebulę, dodajemy mięso mielone i rozdrabniamy łopatką. Dzisiaj przepyszna FIT lasagna - zamiast makaronu wykorzystujemy właśnie cukinię - mówię Wam wyszło przepysznie :)

Po więcej informacji i kontakt z autorem zapraszamy pod adres: http://mojekuchennerewelacje.blogspot.com/2019/09/lasagne-z-cukinii.html