Zygmunt Chajzer wypuści swój proszek do prania! Co na to Vizir?

Agnieszka
Newsy
01.06.2019 15:27
Zygmunt Chajzer wypuści swój proszek do prania! Co na to Vizir?

Zygmunt Chajzer to przede wszystkim dziennikarz oraz prezenter radiowy i telewizyjny, jednak od wielu lat kojarzy się Polakom z proszkiem do prania marki Vizir. Wielu Polaków dorastało oglądając w telewizji twarz Zygmunta w reklamach Vizira. Każdy z nas pamięta spot w którym Zygmunt odwiedza Polskie domy i dopytuje o biel koszul. Zakończona już współpraca z firmą Procter & Gamble trwała aż 14 lat, prezenter uznał, że na tym nie skończy się jego przygoda ze środkami piorącymi!

Mr Ziggi

Chwilę po zakończeniu współpracy z P&G Zygmunt poinformował Polskę o swoim pomyśle – wypuszczeniu na rynek własnej marki środków piorących. Taki wizerunek nie może się zmarnować. Proszek ma mieć nazwę Mr Ziggi i ma być ekologiczny!

Pomysł proszku eko może okazać się hitem na Polskim rynku, produkcją będzie zajmować się firma Colvin a proszek ma trafić do sprzedaży już w lipcu bieżącego roku. Po zyskaniu pozycji na rynku do oferty produktów Ziggi mają trafić tez kapsułki piorące, koncentraty i żele. Chajzer informuje, że na ten moment nie stać go na telewizyjną kampanię reklamową, promowanie produktu będzie się odbywać przez internet i w punktach sprzedaży. Wizerunek Zygmunta kojarzonego z proszkiem ma być wystarczającym czynnikiem zachęcającym do kupna.

Co na to Vizir?

Firma P&G tłumaczy, że jest bardzo zadowolona z wieloletniej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, nie obawiają się konkurencji gdyż pozycja jaką obecnie posiadają na rynku środków chemicznych jest wysoka. Marka była budowana wiele lat a wizerunek Zygmunta wciąż kojarzy się najbardziej z Vizirem i nie będzie wcale łatwo tego zmienić bez reklam telewizyjnych.

Stratedzy Agencji Reklamowych twierdzą, że nazwisko to za mało. Na rynku jest silna konkurencja taka jak Persil, Ariel, E i oczywiście sam Vizir. Proszki ekologiczne nie są odkryciem, koncerny już dawno wpadły na ten pomysł jednak nie cieszył się on w Polsce zainteresowaniem klientów. Całe przedsięwzięcie jest też ryzykowne gdyż proszki do prania to produkt masowej produkcji.