Coca-Cola często eksperymentuje ze smakiem swojego najpopularniejszego napoju. Na rynku oprócz klasycznej Coca-Coli znajdziemy również napój Cola Zero (bez kalorii), oraz takie o smaku cytrynowym i limonkowym.
Na świecie jednak istnieje o wiele więcej wersji Coca-Coli niż w Polsce. Coca-Cola może pochwalić się dużym portfolio:
-Cherry Coke
-Coca-Cola Vanilla
-Coca-Cola Raspberry
-Coca-Cola Black Cherry Vanilla
-Coca-Cola Life
-Coca-Cola Ginger
-Coca-Cola Citra
-Coca-Cola bez kofeiny
Coca-Cola nadal eksperymentuje ze swoim najpopularniejszym napojem. Na dniach na rynek japoński wejdzie wyjątkowo oryginalna, niepodobna od poprzednich wersji edycja – Coca-Cola Clear. Napój jest przeźroczysty i ma nieco inny smak.
Choć mogłoby się wydawać, że taka wersja Coca-Coli zawiera mniej substancji chemicznych, nic bardziej mylnego. Jedynym składnikiem, który został zamieniony jest karmel. Został on zastąpiony substytutem soku cytryny. Inne chemiczne składniki pozostały w napoju. Taka zamiana sprawiła jednak, ze napój stał się mniej słodki, bardziej kwaskowaty, orzeźwiający i przeźroczysty. Napój nie będzie zawierał również kalorii, podobnie jak Coca-Cola Zero.
Jak na razie Coc-Cola Clear wejdzie tylko na rynek japoński, który jest idealnym miejscem do testowania takich oryginalnych i kontrowersyjnych produktów.