Zdrowie

Poświęć 2 minuty dziennie na masaż tych części ciała, a od razu zauważysz poprawę samopoczucia

Agnieszka

Sept. 13, 2017, 4:10 p.m.

Poświęć 2 minuty dziennie na masaż tych części ciała, a od razu zauważysz poprawę samopoczucia

Masaż ma bardzo dobry wpływ nie tylko na ciało, ale również na umysł. Dzięki niemu możemy się zrelaksować, poprawić krążenie krwi i dotlenić skórę. Masując odpowiednie miejsca w odpowiedni sposób możemy również zapobiec powstawaniu żylaków i cellulitu.


Każdą z poniższych części ciała należy masować codziennie, przynajmniej przez 2 minuty. Dzięki temu osiągniemy najlepsze rezultaty.

#Dłonie

Chwyć jedną dłonią drugą dłoń i masuj kciukiem środek dłoni, jednocześnie palcami masując jej zewnętrzną część.


#Stopy

Zdjęcie Poświęć 2 minuty dziennie na masaż tych części ciała, a od razu zauważysz poprawę samopoczucia #1
fot. shutterstock

Użyj trochę ulubionego olejku, może być kokosowy i nanieś go na stopy. Chwyć stopę obiema rękami i masuj idąc od palców w kierunku pięty.


#Pośladki

Masaż pośladków należy wykonywać od góry ud ku plecom. Umieć palce w górnej części ud i okrężnymi ruchami masuj skórę przechodząc przez pośladki aż do dolnej części pleców. Do tego masażu możesz użyć olejków lub balsamu antycellulitowego.


#Nogi

Połóż się na plecach przy ścianie, oprzyj nogi o ścianę tak, z tułowiem tworzyły kąt 90 stopni. Oklepuj nogi dłońmi. Taki masaż poprawi ukrwienie i zapobiegnie żylakom.


#Łydki

Zdjęcie Poświęć 2 minuty dziennie na masaż tych części ciała, a od razu zauważysz poprawę samopoczucia #2
fot. shutterstock

Połóż się na plecach przy ścianie. Podnieś jedną nogę i oprzyj o ścianę. Chwyć obiema rękami łydkę i naciskaj wszystkimi palcami na mięśnie. To szybko zrelaksuje twoje nogi. Możesz również usiąść na twardym podłożu, zgiąć nogę w kolanie i wykonać taki sam masaż w pozycji siedzącej.


#Barki

Umieść dłonie na barkach, naciśnij mięśnie i odchyl lekko głowę. Następnie masuj barki okrężnymi ruchami.


#Odcinek lędźwiowy

Usiądź wygodnie i wyprostuj plecy. Umieść palce obu dłoni na mięśniach otaczających kręgosłup. Naciśnij lekko mięśnie i przesuwaj dłonie w górę i dół od połowy pleców aż do kości ogonowej.

Zdjęcie Poświęć 2 minuty dziennie na masaż tych części ciała, a od razu zauważysz poprawę samopoczucia #3
Źródło: https://healthandlovepage.com/japanese-way-massage-pain-away/