Kolejki do McDonald’s są ostatnio dłuższe, a to z powodu wprowadzenia do menu nowej kanapki, Burgera Drwala. To jednak nie koniec zmian w popularnym fast foodzie. Z oferty znikają właśnie trzy kanapki, które zdążyły zaskarbić sobie wielu fanów.
Zmiany w menu
Przy okazji wprowadzenia zimowej oferty, w której triumf wiedze wyczekiwany każdego roku burger Drwala, McDonald's zdecydował się na wprowadzenie poprawek w ramach swojego menu.
Z oferty popularnej sieci fast food właśnie oficjalnie zniknęły trzy kanapki. Nie zamówimy ich już w restauracji McDonald's, ani poprzez aplikację sieci fast food. O których dokładnie pozycjach mowa?
Wycofane kanapki
Na ten moment sprawa dotyczy podwójnych wersji popularnych burgerów. Ze stałej oferty znikają właśnie trzy pozycje. Z menu McDonald's wycofane zostały następujące kanapki:
- McRoyal podwójny,
- McRoyal podwójny pikantny,
- WieśMac podwójny.
W dalszym ciągu można jednak zamówić podwójne wersje klasycznych kanapek. Wystarczy podczas składania zamówienia (poprzez aplikację lub stacjonarnie w restauracji McDonald's) wybrać burgera, który nas interesuje oraz skorzystać z opcji personalizacji. Za dopłatą możemy dodać do kanapki dodatkową wołowinę. Średnio zapłacimy za nią 6,50 zł.
To nie pierwsze poprawki menu
Już kolejny raz McDonald's wprowadza "poprawki" do swojego menu. Zdecydowanie większe oburzenie wśród konsumentów wywołała zmiana, która miała miejsce w kwietniu ubiegłego roku. To właśnie wtedy sieć fast food zdecydowała się na wycofanie z oferty Kurczakburgera, którego zastąpiono wegańskim odpowiednikiem.
Decyzja o wycofaniu Kurczakburgera była szeroko komentowana przez internautów, którzy wówczas apelowali w tej sprawie do McDonald's. Nie zdało się to jednak na nic. Do dzisiaj Kurczakburger w formie, jaką znamy sprzed lat, nie powrócił do menu McDonald's. Podobnego scenariusza możemy się spodziewać w przypadku McRoyala podwójnego, McRoyala podwójnego pikantnego oraz Wieśmaca podwójnego.
Powody zmian
Najbardziej prawdopodobnym uzasadnieniem dla zmian w menu McDonald's wydają się być po prostu statystyki sprzedaży. Decyzja o wycofaniu kanapek nie spotkała się z bardzo dużym sprzeciwem internautów, a jak wskazujemy wyżej – wystarczy spersonalizować kanapkę, aby uzyskać podobny efekt.