Pieczony łosoś z rozmarynem podawany z purée z marchwi

Pieczony łosoś z rozmarynem podawany z purée z marchwi

Łosoś, pomimo tego, że jest bardziej kaloryczny niż inne ryby, jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, dzięki czemu jest bardzo wartościowym składnikiem codziennej diety. Ale to nie wszystko! W łososiu znajdziemy znaczne pokłady witaminy D – zjedzenie 100 g świeżej ryby pozwoli na pokrycie dziennego zapotrzebowania na ten składnik w 73 do 87%, w zależności od pochodzenia ryby. Ogólnie – polecam. 🙂 Łosoś najzdrowszy jest zapiekany bądź grillowany – dzisiaj na blogu będzie to przepis na łosoś pieczony. Mi ryba wyszła nie tylko niesamowicie aromatyczna, ale soczysta i, co zaskakujące, chrupiąca.

 https://atopestka.pl/pieczony-losos-z-rozmarynem-podawany-z-puree-z-marchwi/
Zdjęcie profilowe A to pestka
A to pestka

Czy wiedzieliście, że do placków z cukinii tak naprawdę potrzebujemy JEDYNIE startej cukinii, troszkę oleju i… jajek? 🙂 Cześć, jestem Ola i chcę pokazać Wam, że gotowanie to naprawdę “a to pestka”. Na moim blogu znajdziecie więc przepisy proste, zdrowie i szybkie w przygotowaniu w myśl zasady, że dobra kuchnia to prosta kuchnia. Dlaczego warto wprowadzić minimalizm w kuchni? Zobaczcie sami!

Polecane