Biedronka rozda miliony? Zobacz co musisz zrobić

Patrycja

Newsy

18.03.2021 14:19

Biedronka rozda miliony? Zobacz co musisz zrobić

Sieć sklepów Biedronka zorganizuje akcję promocyjną, w której klienci mogą otrzymać bony na zakupy o łącznej wartości aż 7,5 mln złotych! Poznaj więcej szczegółów.

Zdjęcie Biedronka rozda miliony? Zobacz co musisz zrobić #1

Nowa akcja promocyjna Biedronki

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zobowiązał właściciela sieci supermarketów Biedronka, firmę Jeronimo Martins Polska, do zorganizowania dla klientów nowej akcji promocyjnej.

W jaki sposób będzie można wziąć udział w akcji?

Biedronka zorganizuje akcję edukacyjną, połączoną z quizem, w ramach której będzie można otrzymać bon na zakupy w kwocie 15 złotych. Sieć ma przygotować aż 500 tysięcy voucherów o łącznej wartości 7,5 miliona złotych!

Co trzeba zrobić, by otrzymać bon na zakupy?

Sieć sklepów Biedronka wkrótce poinformuje klientów o szczegółach i terminie rozpoczęcia nowej akcji promocyjnej. Po udzieleniu poprawnych odpowiedzi w quizie, na swój numer telefonu otrzymamy kod rabatowy. Dla jednego numeru telefonu kod będzie przyznany tylko raz. Dzięki temu rozesłanych zostanie aż pół miliona voucherów na zakupy!

Zdjęcie Biedronka rozda miliony? Zobacz co musisz zrobić #2

Dlaczego Biedronka rozdaje miliony swoim klientom?

Jak poinformował UOKiK, w marcu 2020 roku przeciwko firmie Jeronimo Martens zostało wszczęte postępowanie, dotyczące jednego z konkursów i nieprawidłowości z nim związanych.

Postępowanie UOKiK przeciwko popularnej sieci

Akcja ma być zorganizowana jako odpowiedź na postępowanie wszczęte przeciwko Biedronce. Popularna sieć sklepów w poprzednim roku zorganizowała akcję promocyjną, w której można było otrzymać zniżkowy voucher, w zamian za wydanie określonej kwoty podczas zakupów.

Niestety regulaminy promocji zamieszczane były z opóźnieniem, a reklamacje wysyłane przez rozczarowanych klientów ignorowane.

Sieć wprowadzała klientów w błąd

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny uznał, że sieć Biedronka wprowadzała swoich klientów w błąd. Nie mieli oni dostępu do regulaminu promocji. Jak informowały telewizyjne reklamy, regulaminy miały być dostępne na stronie internetowej Biedronki.

Jednak w rzeczywistości ich tam nie było lub pojawiały się w ostatnim dniu promocyjnej akcji. Oprócz tego roszczenia i reklamacje klientów nie były uznawane przez sieć. To wzbudziło zastrzeżenia w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

 

Zdjęcie Biedronka rozda miliony? Zobacz co musisz zrobić #3