Dzięki tej mieszance Twój organizm będzie SPALAŁ TŁUSZCZ przez całą dobę

Dzięki tej mieszance Twój organizm będzie SPALAŁ TŁUSZCZ przez całą dobę

Jeżeli marzysz o smukłej sylwetce i chciałabyś pozbyć się nadprogramowych kilogramów to dzisiaj zaprezentujemy świetny przepis na mieszankę, która pomoże Ci spalić tłuszcz.

Pierwsze efekty pojawią się już po 7 dniach, a Ty poczujesz się lepiej.

Zdjęcie Dzięki tej mieszance Twój organizm będzie SPALAŁ TŁUSZCZ przez całą dobę #1

Wszystko czego potrzebujesz to:

  • ocet jabłkowy – 2 łyżki,
  • miód – 1 łyżeczka,
  • sok grejpfrutowy – 1 szklanka.

Wszystkie składniki umieszczamy w blenderze i blendujemy.

Pamiętaj, że sok nie może być z kartonu.

Do tego przepisu koniecznie użyj soku, który sama wyciśniesz przy użyciu wyciskarki.

Taką mieszankę należy pić przed trzema głównymi posiłkami.

Powyższy napój poprawi Twój metabolizm, oczyści organizm z toksyn i w konsekwencji pomoże Ci schudnąć.

Dodatkowo świetnie poprawia pracę mózgu, zapobiega retencji wody oraz wzmacnia odporność.

Zadba także o twój wzrok i słuch.

Jednak trzeba zaznaczyć, że samo picie tej mieszanki nie wystarczy.

To naturalny wspomagacz, który zdecydowanie przyspieszy proces spalania tłuszczu.

Jednak, aby efekty były zadowalające musisz wprowadzić kilka zmian w swoim życiu i zacząć stosować się do kilku wskazówek.

  1. Pij minimum 2 litry wody dziennie.
  2. Wprowadź do swojej diety produkty pełnoziarniste.
  3. Pamiętaj, że na obiadowym talerzy powinno się znaleźć 50% warzyw, 25% białka i 25% węglowodanów.
  4. Jedz regularnie 5 posiłków dziennie o stałych porach – co 3 godziny.
  5. Nie opuszczaj posiłków – miej po ręką zdrowe przekąski w razie czego (jakieś warzywo lub owoc).
  6. Zrezygnuj z fast foodów oraz słodyczy.
  7. Ogranicz cukier w swojej diecie.
  8. Zwiększ aktywność fizyczną.
Zdjęcie Dzięki tej mieszance Twój organizm będzie SPALAŁ TŁUSZCZ przez całą dobę #2

Możesz także wypróbować inny przepis na naturalny spalacz tłuszczu.

Również jest bardzo prosty w przygotowaniu.

Wszystko czego potrzebujesz to:

  • woda – 1 szklanka,
  • sok z cytryny – 3 łyżki,
  • cynamon – pół łyżeczki.

Pamiętaj, że napój ten należy pić 3 razy dziennie przed głównymi posiłkami, które z reguły są najbardziej kaloryczne czyli śniadanie, obiad i kolacja.

Zdjęcie Dzięki tej mieszance Twój organizm będzie SPALAŁ TŁUSZCZ przez całą dobę #3

Dzięki ten miksturze nasz organizm zacznie korzystać z rezerw tłuszczowych zamiast z cukru który dostarczamy wraz z posiłkiem.

Warto także zacząć używać przypraw, które skutecznie przyspieszą Twój metabolizm.

KURKUMA – skutecznie pobudza spalanie tkanki tłuszczowej.

KARDAMON – poprawia trawienie oraz działa odtruwająco. Dodatkowo zwiększa odporność.

KMIN RZYMSKI – skutecznie poprawia trawienie co przekłada się na większą efektywność odchudzania. Jednak jego smak nie każdemu przypada do gustu.

IMBIR – ułatwia trawienie, a także zmniejsza uczucie głodu.

CYNAMON – ogranicza wytwarzanie insuliny, która zamienia glukozę w tłuszcz.

PIEPRZ CAYENNE – nie wolno go nadużywać. Przyspiesza metabolizm o ponad 20%.

CHRZAN – poprawia ogólny stan zdrowia, a także przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej.

CZARNY PIEPRZ – dzięki właściwościom termogenicznym skutecznie zwiększa temperaturę ciała co przekłada się na przemianę materii.

MUSZTARDA – podobnie jak czarny pieprz zwiększa temperaturę ciała co przekłada się na przyspieszenie metabolizmu.



ZOBACZ TAKŻE

CZYM JEST CHEAT MEAL?

Dieta polega na odpowiednim doborze produktów, które powinniśmy jeść.

Gdy jesteśmy na diecie to trzymamy się jej, bo na tym to wszystko polega.

Przestrzegamy zasad co jeść i kiedy, a także czego nie jeść.

Niestety, ale dla większości osób dieta to bardzo ciężkie wyzwanie.

Osoby na diecie muszą zrezygnować z różnych uciech jak np. korzystanie z barów szybkiej obsługi itp.

Dla wielu może być to straszne obciążenie psychiczne, a przecież dieta to nie żadna kara!

To właśnie dlatego niektóre osoby wprowadzają do swojej diety tzw cheat meal.

To po prostu posiłek, który stanowi odstępstwo od naszej diety.

Dla jasności wygląda to tak, że ostro trzymamy się swoich postanowień i diety, ale raz na miesiąc zamiast zjeść obiad wg naszej „rozpiski” idziemy na pizzę.

To właśnie jest cheat meal.

Zdjęcie Dzięki tej mieszance Twój organizm będzie SPALAŁ TŁUSZCZ przez całą dobę #4

JAKI JEST SENS?

Kiedy jesteśmy na diecie od dłuższego czasu to nasz organizm przyzwyczaja się do niej.

Metabolizm zwalnia, co powoduje, że efekty także się zmniejszają – mimo że cały czas jesteś przecież na diecie.

Wtedy często odechciewa nam się dalszej diety, ćwiczeń itp.

Pojawia się walka z myślami, czy nasza dieta ma dalej sens.

Dlatego nie ma co się męczyć!

Raz na jakiś czas zjedz coś ulubionego – zrób sobie cheat meal!

W wielu przypadkach zjedzenie raz na czas czegoś niezdrowego np. pizzę czy burgera powoduje, że nasz organizm ponownie się uruchamia jeżeli chodzi o efektywność metabolizmu itp.

Taki jeden posiłek cheat meal może nawet pomóc Ci schudnąć.

Zjedzenie czegoś „dobrego” sprzyja motywacji do dalszego odchudzania.

Jest z jednej strony długo wyczekiwaną nagrodą za starania, które dokładamy podczas długich tygodni naszej diety.

Nasz organizm zostaje wyrwany z rutyny i musi się mocno napracować, aby spalić pizzę.

To właśnie dlatego nasz metabolizm ponownie nabiera rozpędu i pozwala się „zresetować”.

Pamiętajcie jednak, że na drugi dzień po cheat meal pojawią się wyrzuty sumienia, a także uczucie ciężkości spowodowane odstępstwem od diety.

Jednak nie ma co się martwić tylko trzeba wrócić do swojej diety i zdrowych nawyków.

Teraz pozostaje tylko oczekiwanie na kolejny cheat meal!

JAK CZĘSTO MOŻNA ROBIĆ CHEAT MEAL?

To zależy od tego jak bardzo jesteśmy zmotywowani, jak wiele kosztuje nas nasza dieta i jakie efekty uzyskujemy.

Jeżeli dla Ciebie dieta stanowi rezygnację z wielkich przyjemności to wyznacz sobie górną granicę na np. kawałek ciasta na podwieczorek raz na kilka dni.

Takie małe odstępstwa od diety mogą naprawdę pomóc.

Jednak jeżeli Twoją ulubioną przyjemnością jeżeli chodzi o jedzenie jest zjedzenie wielkiej pizzy z różnymi sosami czy podwójny burger z wieloma dodatkami, to musisz sprawdzić jakie efekty przynosi obecna dieta.

Jeżeli chudniesz w zdrowym tempie czyli maksymalnie do 1,5 kg na tydzień to możesz pozwolić sobie na taki posiłek raz na 10-14 dni.

Jeżeli zaobserwujesz, że efekty odchudzania od razu zmalały, to ogranicz cheat meal do 1 razu na miesiąc.

Jeżeli jednak Twoja dieta w dalszym ciągu nie przynosi efektów, to warto zastanowić się czy aby na pewno jest ona odpowiednio do Ciebie dobrana i czy nie robisz sobie zbyt często odstępstw od niej.

Piotr

Polecane