W grudniu 2024 roku do Polski wkroczyła nowa sieć drogerii kosmetycznych. Marka planuje rozszerzenie swojej działalności w naszym kraju.
Nowa sieć drogerii kosmetycznych w Polsce
Mowa o ukraińskiej sieci drogerii ISEI. Marka otworzyła swój pierwszy sklep w Polsce w grudniu 2024 roku. Drogeria mieści się w Galerii Targówek w Warszawie.
Poza stacjonarnym sklepem, sieć prowadzi również sprzedaż online - Sprawdź TUTAJ.
W świecie zdominowanym przez wielkie koncerny drogeryjne, ISEI wyróżnia się jako świeży, autentyczny gracz, który z powodzeniem zdobywa zaufanie konsumentek w Polsce. Choć marka wywodzi się z Ukrainy, jej podejście do sprzedaży i selekcji asortymentu odpowiada na aktualne potrzeby kobiet szukających jakości, estetyki i zdrowych alternatyw kosmetycznych.
Drogeria inna niż wszystkie
ISEI to sieć drogerii, która powstała na Ukrainie i szybko zdobyła popularność dzięki unikalnemu podejściu do sprzedaży kosmetyków i produktów pielęgnacyjnych. Marka stawia na kosmetyki naturalne, azjatyckie bestsellery, świadomą pielęgnację i nowoczesny design sklepów.
W odróżnieniu od typowych sieci drogeryjnych, ISEI nie opiera się wyłącznie na szerokim wyborze – kluczowe znaczenie ma jakość selekcji i świadome rekomendacje. Klienci mogą liczyć na przemyślaną ofertę produktów:
- z Korei Południowej,
- Japonii,
- Włoch,
- Niemiec
- lokalnych ukraińskich producentów.
ISEI chce podbić polski rynek
Plany rozwoju są ambitne – ISEI zamierza stworzyć sieć obejmującą co najmniej kilkadziesiąt lokalizacji w Polsce do 2026 roku. W planach znajduje się również rozwój sprzedaży online oraz uruchomienie polskojęzycznej aplikacji mobilnej.
W ofercie znajdziemy niszowe marki
ISEI nie konkuruje ceną – zamiast tego stawia na niszowe marki, produkty o sprawdzonym składzie i indywidualne podejście do klienta. W ofercie znajdują się m.in.:
-
Kosmetyki azjatyckie (m.in. COSRX, Some By Mi, Missha, Holika Holika)
-
Kosmetyki naturalne i organiczne (np. Natura Siberica, Yope, Planeta Organica)
-
Produkty do pielęgnacji włosów (m.in. Olaplex, Insight, Davines)
-
Dermokosmetyki i produkty apteczne
-
Zapachy niszowe i świece sojowe
Nowoczesne podejście do obsługi klienta
W sklepach ISEI można zauważyć zupełnie inne podejście do obsługi – doradcy są starannie przeszkoleni, a ich zadaniem nie jest sprzedaż „czegokolwiek”, ale pomoc w dobraniu idealnych produktów. Duży nacisk kładziony jest na edukację klienta, np. poprzez:
-
indywidualne konsultacje kosmetologiczne
-
mini warsztaty i szkolenia
-
akcje promujące świadomą pielęgnację
Dla kogo jest ISEI?
ISEI trafia głównie do kobiet w wieku 20–45 lat, które interesują się pielęgnacją, cenią estetykę, autentyczność i jakość. To klientki, które:
-
śledzą nowinki kosmetyczne (szczególnie z Azji)
-
analizują składy i efektywność produktów
-
wybierają produkty cruelty-free, ekologiczne i organiczne
-
chętnie dzielą się opiniami w social mediach
ISEI buduje wokół siebie społeczność – aktywne profile w mediach społecznościowych (głównie Instagram i TikTok) są miejscem codziennego kontaktu z fanami marki.