Awaria systemu WizzAir! Klienci masowo otrzymują informacje o odwołanych lotach! Sprawdź swój lot

Martyna P.
Newsy
04.10.2024 9:22
Awaria systemu WizzAir! Klienci masowo otrzymują informacje o odwołanych lotach! Sprawdź swój lot

Linie lotnicze WizzAir opublikowały ważny komunikat w mediach społecznościowych dotyczący systemu rezerwacji.

Awaria systemu rezerwacji WizzAir 

Przewoźnik WizzAir opublikował post na platformie Facebook, w którym zwrócił się do klientów z ważną informacją.

W treści czytamy, że linie lotnicze doświadczyły problemu technicznego, który wpłynął na system rezerwacji. Efektem mogą być zmiany w rezerwacjach w aplikacji lub na stronie internetowej. Klienci mogą otrzymać także powiadomienia.

WizzAir prosi o zignorowanie zmian i zapewnia, że poinformuje klientów o rozwiązaniu problemu.

W treści postu czytamy także, że zespół WizzAir intensywnie pracuje nad naprawieniem problemu i przywróceniem lotów.

Przewoźnik podziękował podróżnym za cierpliwość i wyrozumiałość.

„Obecnie doświadczamy problemu technicznego, który wpływa na nasz system rezerwacji. W związku z tym mogą wystąpić zmiany w waszych rezerwacjach w aplikacji lub na stronie internetowej, a także możecie otrzymać powiązane powiadomienia. Prosimy o zignorowanie tych zmian, a my poinformujemy was, jak tylko problem zostanie rozwiązany. Nasz zespół intensywnie pracuje nad naprawieniem problemu i przywróceniem lotów. Dziękujemy za wyrozumiałość i cierpliwość, Wizz Air” - czytamy w mediach społecznościowych przewoźnika WizzAir.

Zdjęcie Awaria systemu WizzAir! Klienci masowo otrzymują informacje o odwołanych lotach! Sprawdź swój lot #1
źródło: Facebook/WizzAir

Pod opublikowanym postem znalazło się ponad 800 komentarzy zaniepokojonych i zdezorientowanych klientów. Oto kilka z nich:

"Utknęliśmy w Jordanii, drugi lot odwołany" 

"Odwołano mi lot, wróci czy muszę zarezerwować kolejny?"

"Więc loty są odwołane czy nie?" 

"Pojutrze mam lot i nadal nie wiem czy został odwołany czy nie. To takie nieprofesjonalne..."

"Usunięto mi rezerwację. Ale jest jak jest..."

"Nie widzę nic w mojej rezerwacji w sobotę" 

"Przestaniecie panikować, to problem techniczny, lećcie na swój lot normalnie" 

"Mój lot został odwołany , dlaczego????? O co chodzi?"

* komentarze zostały przetłumaczone z języka angielskiego. 

Nowe zasady zwrotów za odwołane loty

Przypomnijmy, że dotychczas za odwołany lot linii lotniczych WizzAir (z winy przewoźnika) podróżni otrzymywali:

  • zwrot pełnej kwoty (100%) na konto użytkownika WIZZ lub na konto bankowe (za pośrednictwem pierwotnej metody płatności) lub,

  • zwrot w wysokości 120% wartości biletu na konto WIZZ.

Do portalu Fly4free.pl” docierały informacje od podróżnych, którzy mówili o zmienionych zasadach zwrotów środków. Klienci linii lotniczych WizzAir informowali, że od września 2024 roku nie ma możliwości otrzymywania „bonusowego” zwrotu środków w wysokości 120% wartości biletu na konto użytkownika WIZZ. 

Portal Wprost.pl” skontaktował się z przewoźnikiem WizzAir. Sasha Vislaus, managerka ds. komunikacji korporacyjnej w Wizz Air odpowiedziała, że firma dąży do ujednolicenia zasad w stosunku do praktyk rynkowych. Przewoźnik potwierdził, że zwroty będą wynosić 100% wartości biletu. WizzAir przypomniał, że zwrot w wysokości 120% był jedynie tymczasowym środkiem, który został wprowadzony po pandemii coronawirusa. Jego celem było wspieranie pasażerów z czasie bezprecedensowych zakłóceń.

Kluczowe Punkty
  • WizzAir opublikował komunikat o problemach technicznych z systemem rezerwacji.
  • Klienci mogą doświadczać zmian w rezerwacjach i otrzymywać powiadomienia.
  • Przewoźnik prosi o ignorowanie tych zmian i pracuje nad rozwiązaniem problemu.
  • Pod postem na Facebooku pojawiło się ponad 800 komentarzy zaniepokojonych klientów.
  • Zmieniły się zasady zwrotów za odwołane loty – nie ma już możliwości otrzymania 120% wartości biletu.
  • WizzAir potwierdził, że zwroty będą wynosić 100% wartości biletu.
  • Zwrot 120% był tymczasowym środkiem po pandemii.
Zostań z nami
Pobierz naszą aplikację mobilną