Netflix z reklamami: Nadchodzi tańszy pakiet!

Martyna P.
Newsy
14.10.2022 8:30
Netflix z reklamami: Nadchodzi tańszy pakiet!

O Netflixie z reklamami mówiono już jakiś czas temu. Okazuje się, że podjęto oficjalną decyzję i serwis ogłosił przebudowę swojej oferty. Jak będzie wyglądał nowy pakiet? Ile będzie kosztował? Jak dużo reklam będzie zawierał?

Netflix, Inc. – serwis VOD oferujący za zryczałtowaną opłatą dostęp do filmów i seriali poprzez media strumieniowe. W Polsce funkcjonuje od jesieni 2016 roku.

 

Netflix poszerza ofertę

Na wstępie przypomnijmy, że Netflix oferuje klientom trzy pakiety Basic, Standard oraz Premium.

Już 3 listopada 2022 roku w ofercie znajdzie się także Basic with Ads.

Zmiany będą wdrażane etapami. Początkowo zaczną funkcjonować w Australii, Brazylii, Kanady, Francji, Niemiec, Włoch, Japonii, Korei, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Następnie lista państw będzie poszerzana. Termin wprowadzeni pakietu do Polski nie jest znany.

 

Zdjęcie Netflix z reklamami: Nadchodzi tańszy pakiet! #1

Netflix z reklamami

Nowy pakiet Basic with Ads ma kosztować 6,99 $ miesięcznie. Takie informacje ogłoszono na Twitterze.

Pakiet będzie tańszy od pozostałych pakietów. Przypomnijmy, że pakiet Podstawowy (Basic) kosztuje 9,99 $, pakiet Standard - 15,49 $, a pakiet Premium - 19,99 $.

Niższa cena wiązać się jednak będzie z przerwami reklamowymi podczas seansów.

Przedstawiciele platformy poinformowali, że długość reklam będzie wynosić od 15 do 30 sekund.

Będą one wyświetlane przed materiałem, ale także w trakcie otwierania.

Netlix wylicza, że na godzinę będzie to od 4 do 5 minut reklam.

Pakiet z reklamami ma mieć taką samą jakość wideo jak pakiet Basic.

Ważną informacją jest to, że klienci, którzy wykupią pakiet, nie będą mogli ściągać filmów i seriali na urządzenia mobilne.

Subskrybenci tańszego pakietu nie będą mogli pobierać ulubionych produkcji w trybie offline.

Serwis zapewnił, że platforma nie będzie emitować reklam o charakterze politycznym.

„Wierzymy, że dzięki temu rozwiązaniu będziemy w stanie zapewnić odpowiedni abonament i cenę dla każdego fana Netfliksa […] Najważniejsze dla nas jest to, aby dać konsumentom wybór. Chcemy, żeby mogli dowiedzieć się, jaka oferta jest dla nich najlepsza. To może oznaczać, że niektórzy z naszych obecnych użytkowników zrezygnują z planów bez reklam” – mówił dyrektor operacyjny serwisu Greg Peters.

 

Chcielibyście, aby pakiet był dostępny w Polsce?