Skandaliczna nieodpowiedzialność pracowników linii lotniczych!

Justyna
Newsy
12.07.2022 19:33
Skandaliczna nieodpowiedzialność pracowników linii lotniczych!

Do nietypowej sytuacji doszło niedawno na lotnisku międzynarodowym w Miami. Nieodpowiedzialne zachowanie pracowników linii lotniczych mogło zakończyć się tragicznie.

Zagubione dziecko na lotnisku

Sytuacja miała miejsce 2 lipca na lotnisku międzynarodowym w Miami. Dwunastoletnia Kimber przyleciała liniami American Airlines z Chattanoogi - miasta na granicy Georgii i Tennessee - by odwiedzić swojego ojca. Mama dziewczynki zamówiła dla niej usługę opiekuna, przysługującą w przypadkach gdy rodzice wysyłają w podróż dzieci w wieku od 5 do 14 lat. Jej koszt to 150 dolarów.

Po wylądowaniu jeden z członków obsługi lotu miał odprowadzić 12-latkę do czekającego przy bramkach wyjściowych ojca. Dziewczynka jednak sama opuściła pokład samolotu. Zdezorientowane dziecko pół godziny krążyło po terenie lotniska. W końcu zadzwoniło do ojca przez aplikację FaceTime i z pomocą jego wskazówek znalazło drogę do wyjścia.

Lotnisko - niebezpieczne miejsce

Pracownicy American Airlines zorientowali się, że dziewczynka zniknęła dopiero godzinę po opuszczeniu przez nią samolotu. O sprawie powiadomiono Monicę Gilliam, mamę Kimber.

Gilliam podkreśla, że jej córka chodziła samotna z plakietką informującą, iż jest osobą małoletnią bez opieki, po "jednym z największych węzłów handlu ludźmi w kraju". Jak podaje Women’s Fund Miami, lotnisko to jest najważniejszym ośrodkiem handlu ludźmi na Florydzie, podczas gdy sam stan zajmuje pod tym względem trzecie miejsce w kraju.

Poważne niedopatrzenie

Władze linii w odpowiedzi na zapytanie portalu ABC News opublikowały oświadczenie, w którym odniosły się do incydentu. W komunikacie napisano:

„American Airlines troszczy się o swoich młodych pasażerów i jest zobowiązane do zapewnienia im bezpieczeństwa oraz komfortu. Traktujemy tę sprawę bardzo poważnie i badamy, co się wydarzyło. Członek naszego zespołu skontaktował się z klientką, aby dowiedzieć się więcej o jej doświadczeniach.”

W rozmowie z telewizją WTVC Gilliam przekazała, że linie lotnicze przeprosiły ją za całą sytuację. W ramach rekompensaty zaoferowały jej kilka darmowych biletów. Kobieta odrzuciła jednak tę propozycję, ponieważ zaistniałą sytuację uznała za niewybaczalną.

Zostań z nami
Pobierz naszą aplikację mobilną