Jakiś czas temu na Tik Toku pojawiła się niezwykle zabawna reklama hotelu Elements Hotel & SPA. Okazała się ona takim hitem, że w ślady za nią poszły też inne firmy. Co ciekawe, jeszcze większe zaskoczenie wywołał fakt, że podobną reklamę postanowiła nagrać… komenda policji.
Policja nagrała własną wersję reklamy
Trendy na Tik Toku to coś, co różne firmy i instytucje chętnie wykorzystują. Nagranie filmiku w obecnie popularnym stylu to gwarancja dużych zasięgów, a tym samym darmowa reklama.
Niewielu osobom udało się jednak dorównać reklamie hotelu Elements Hotel & SPA, a konkretnie Barbarze Przybycień, pracownicy i głównej bohaterce reklamy.
Udało się to jednak funkcjonariuszowi z Komendy Powiatowej Policji w Wołowie. Co ciekawe, ich filmik przebił już wyświetleniami reklamę słynnego już hotelu.
W dobę wyświetlono go bowiem ponad 3,5 mln razy.
Dlaczego ta reklama aż tak przyciąga?
W reklamie, którą nagrał między innymi hotel oraz Komenda Powiatowa Policji w Wołowie osoba przedstawiająca “ofertę” jest bez emocji, flegmatyczna, a przez to zabawna, bo przecież zupełnie nie tak wyglądają typowe reklamy. Zazwyczaj są entuzjastyczne i zachwalające.
W przypadku policji, w reklamie padały też dość zabawne hasła, typu:
Nasi klienci nie mają doła. Oni jadą na dołek
To jest alkomat, skorzystaj z niego po weekendzie
Jak widzicie jest fajnie, wesoło, wpadajcie
Reklama przełożyła się na ilość rezerwacji
Tak popularna reklama na Tik Toku przełożyła się na ilość rezerwacji. Mowa oczywiście o słynnym hotelu, a nie Komendzie Policji w Wołowie.
Portal natemat.pl rozmawiał z Barbarą Przybycień, która nagrała reklamę. Potwierdziła, że reklama okazała się ogromnym sukcesem.
"Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu i bardzo cieszymy się z tak pozytywnego feedbacku, tym bardziej że realnie przełożył się na zwiększenie ilości rezerwacji i świadomości naszej marki" – przyznała.