Dynamiczny rozwój polskiej sieci sklepów Pepco sprawia, że zdobywa ona serca klientów nie tylko w kraju, ale również za granicą. Od czasu swojego debiutu na niemieckim rynku w 2022 roku, sieć zdążyła zyskać uznanie i popularność wśród niemieckich konsumentów. Teraz, z zamiarem wzmocnienia swojej pozycji u zachodnich sąsiadów, Pepco ogłasza ambitny plan otwarcia aż 2 tysięcy nowych punktów na terenie Niemiec!
Ekspansja Pepco w Niemczech
Polska sieć sklepów Pepco zadebiutowała w Niemczech w 2022 roku, a od tego czasu jej ekspansja na tym rynku rozwija się z niebywałą dynamiką. Obecnie posiada łącznie 18 sklepów na terenie kraju, a ich obecność, m.in. w Berlinie i Dreźnie, przyciąga liczne grono klientów.
Jednak to tylko początek, a Pepco ma wielkie plany na przyszłość. Właśnie ogłosiło, że zamierza otworzyć aż 2 tysiące nowych sklepów w Niemczech, co stawia tę sieć w szeregu najszybciej rozwijających się marek na tamtejszym rynku. To znaczący krok, który wydaje się być wyzwaniem, szczególnie biorąc pod uwagę konkurencyjność sektora handlowego i obecne trudności, jakie niesie za sobą zmienne otoczenie gospodarcze.
Pepco kontra konkurencja
Aby zrealizować swoje ambitne cele, Pepco nawiązało strategiczne partnerstwo z ECE Marketplaces, operatorem centrów handlowych w Niemczech. Obie strony podpisały już 17 długoterminowych umów najmu na nowe sklepy dla polskiej sieci, które będą ulokowane w prestiżowych centrach handlowych ECE. To umożliwi Pepco dotarcie do jeszcze szerszego grona klientów i umocnienie swojej pozycji na rynku.
W obliczu rosnącej konkurencji oraz pewnych wyzwań na niemieckim rynku detalicznym, plan ekspansji Pepco jest innowacyjny i odważny. Obecność innych znanych marek detalicznych, takich jak Primark, KiK czy Tedi, wymaga od Pepco zaprojektowania efektywnej strategii marketingowej i konkurencyjnych cen, aby zdobyć nowych klientów i zyskać lojalność tych już istniejących.
Sukcesy Pepco w Polsce i na świecie
Sukcesy polskiej sieci Pepco nie ograniczają się tylko do Niemiec. Obecna jest na rodzimym rynku od 20 lat, zyskując zaufanie i lojalność klientów. Oprócz Polski i Niemiec, sklepy Pepco cieszą się powodzeniem w wielu innych krajach europejskich, takich jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry, Słowenia i Litwa. Ponadto, sieć jest obecna również poza kontynentem, działając w Afryce, Australii, Nowej Zelandii i Europie.