Klienci sieci Reserved mogą być zaskoczeni, gdyż na sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym pojawił się nietypowy asortyment. Firma nawiązała współpracę z Zakładami Ceramicznymi.
Ceramika w salonach odzieżowych Reserved!
Zakłady Ceramiczne „Bolesławiec” podjęły współpracę z marką odzieżową należącą do grupy LPP.
W sklepach marki Reserved pojawiły się wyroby z Zakładów Ceramicznych „Bolesławiec”. Wśród asortymentu znajdziemy talerze, patery, filiżanki, czy kubki. Wyroby mają charakterystyczne oryginalne wzornictwo.
W komunikacie marki Reserved czytamy, że wszystkie desenie zostały zaprojektowane lub na nowo zinterpretowane.
W palecie barw znajdziemy biel, kobalt i błękit.
Wśród wzorów dominują jaskółki, bratki i oczka.
Wyroby ceramiczne akcesoria domowe możemy kupić jedynie za pośrednictwem sklepu internetowego.
Asortyment składa się z 66 produktów.
Na temat charakterystycznego wzornictwa wypowiedziała się Marta Małoszyc, kierownik artystyczny i główny projektant z ZC „BOLESŁAWIEC” w wywiadzie dla „Vogue”.
„Bratki to wzór, który najczęściej wykonujemy i wysyłamy za granicę, wykonujemy go na zamówienie głównie klientów zagranicznych. Jaskółki mają swoje momenty, są popularne szczególnie latem, później znikają, a w kolejnym sezonie wracają i znów są poszukiwane przez klientów. Z kolei pawie oczka to nasza lokalna specjalność” – wyjaśniła kobieta.
Ubrania i tekstylia z charakterystycznymi wzorkami
Charakterystyczne bolesławskie wzory znajdziemy także na ubraniach w wybranych modelach dla kobiet i dziewczynek. Nadruki znalazły się na apaszkach, spodniach, sukienkach, bluzkach, szortach i spódnicach.
Kolekcja dostępna jest w salonach od 7 lipca.
Asortyment można kupić w punktach stacjonarnych oraz online.
Kolekcja liczy 23 modele ubrań, w tym cztery propozycje dla dziewczynek.
W ubraniach znajdziemy wiele marszczeń, wiązań i falbanek.
Każde ubranie posiada wszywkę z bolesławskim odbiciem stempla.
W kolekcji znajdziemy także pled i poduszki.
Na temat współpracy z Bolesławcem wypowiedziała się Anna Sołtys dyrektorka kolekcji z Biura Produktowego Reserved w wywiadzie dla „Vogue”. Kobieta zakomunikowała, że pomysł na współpracę pojawił się spontanicznie.
„Bolesławiec budzi bardzo miłe, nostalgiczne skojarzenia, wspomnienia z przeszłości . W trakcie rozmów okazało się, że większość z nas postrzega tę markę podobnie. Jakąś miseczkę, talerzyk czy kubek z charakterystycznym kobaltowym wzorem każdy z nas miał kiedyś w swoim domu” – kobieta podkreśliła w wywiadzie.