Już 29 stycznia 2024 roku rusza nabór wniosków do projektu, który daje pracodawcom możliwość uzyskania wsparcia finansowego. Co to za projekt? Jak z niego skorzystać?
Wsparcie finansowe dla pracodawców
Mogą o projekcie „Pracownicy- najlepsza inwestycja dla firmy”. Jest on realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie.
Projekt zakłada przyznawanie pracodawcom wsparcia finansowego, które można przeznaczyć na lepsze zarządzanie pracownikami i tworzenie dla nich przyjaznych miejsc pracy.
W ramach programu oferowane jest również doradztwo strategiczne i HR oraz szkolenia.
Kto może skorzystać z projektu?
W projekcie „Pracownicy- najlepsza inwestycja dla firmy” mogą wziąć udział małe i średnie firmy z województwa Małopolskiego. Konieczne jest posiadanie siedziby (filii, oddziału, delegatury) w tym regionie.
Projekt zakłada, że w każdej edycji może wziąć udział 40 pracodawców.
Ile pieniędzy można otrzymać?
W ramach projektu „Pracownicy- najlepsza inwestycja dla firmy” można otrzymać do 63 tysięcy złotych.
Na co można przeznaczyć wsparcie finansowe?
Pieniądze można przeznaczyć na między innymi:
- Profilaktykę zdrowotną,
- Doposażenie zdalnego stanowiska pracy,
- Wdrożenie elastycznych form pracy.
Jakie należy spełnić warunki?
Oto warunki, jakie pracodawca musi spełnić, aby wziąć udział w projekcie „Pracownicy- najlepsza inwestycja dla firmy”:
- Pracodawca musi prowadzić działalność od minimum 2 lat,
- Musi posiadać status aktywnego przedsiębiorstw,
- Nie może ciążyć nad nim wniosek o ogłoszenie upadłości,
- Nie może być wobec niego prowadzone postępowanie naprawcze, restrukturyzacyjne ani likwidacyjne,
- Nie może mieć zaległości z tytułu podatków, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne,
- Nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za naruszenie przepisów prawa pracy.
Kiedy rozpoczyna się nabór wniosków?
Nabór wniosków rozpoczyna się 29 stycznia 2024 roku i potrwa do 9 lutego 2024 roku.
Jak złożyć formularz rekrutacyjny?
Formularz rekrutacyjny można złożyć na kilka sposób:
- Osobiście,
- Za pomocą poczty tradycyjnej/firmy kurierskiej,
- Za pośrednictwem ePUAP,
- Pocztą elektroniczną - e-mail: [email protected] (formularz musi być podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub z użyciem profilu zaufanego).
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz TUTAJ.