Zygmunt Chajzer wypuści swój proszek do prania! Co na to Vizir?

Zygmunt Chajzer wypuści swój proszek do prania! Co na to Vizir?
01Cze

Zygmunt Chajzer to przede wszystkim dziennikarz oraz prezenter radiowy i telewizyjny, jednak od wielu lat kojarzy się Polakom z proszkiem do prania marki Vizir. Wielu Polaków dorastało oglądając w telewizji twarz Zygmunta w reklamach Vizira. Każdy z nas pamięta spot w którym Zygmunt odwiedza Polskie domy i dopytuje o biel koszul. Zakończona już współpraca z firmą Procter & Gamble trwała aż 14 lat, prezenter uznał, że na tym nie skończy się jego przygoda ze środkami piorącymi!

Mr Ziggi

Chwilę po zakończeniu współpracy z P&G Zygmunt poinformował Polskę o swoim pomyśle – wypuszczeniu na rynek własnej marki środków piorących. Taki wizerunek nie może się zmarnować. Proszek ma mieć nazwę Mr Ziggi ima być ekologiczny!

Pomysł proszku eko może okazać się hitem na Polskim rynku, produkcją będzie zajmować się firma Colvin a proszek ma trafić do sprzedaży już w lipcu bieżącego roku. Po zyskaniu pozycji na rynku do oferty produktów Ziggi mają trafić tez kapsułki piorące, koncentraty i żele. Chajzer informuje, że na ten moment nie stać go na telewizyjną kampanię reklamową, promowanie produktu będzie się odbywać przez internet i w punktach sprzedaży. Wizerunek Zygmunta kojarzonego z proszkiem ma być wystarczającym czynnikiem zachęcającym do kupna.

Co na to Vizir?

Firma P&G tłumaczy, że jest bardzo zadowolona z wieloletniej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, nie obawiają się konkurencji gdyż pozycja jaką obecnie posiadają na rynku środków chemicznych jest wysoka. Marka była budowana wiele lat a wizerunek Zygmunta wciąż kojarzy się najbardziej z Vizirem i nie będzie wcale łatwo tego zmienić bez reklam telewizyjnych.

Stratedzy Agencji Reklamowych twierdzą, że nazwisko to za mało. Na rynku jest silna konkurencja taka jak Persil, Ariel, E i oczywiście sam Vizir. Proszki ekologiczne nie są odkryciem, koncerny już dawno wpadły na ten pomysł jednak nie cieszył się on w Polsce zainteresowaniem klientów. Całe przedsięwzięcie jest też ryzykowne gdyż proszki do prania to produkt masowej produkcji.

następna inspiracja
Zobacz nasze filmy:
SKOMENTUJ
następna inspiracja
ZOBACZ RÓWNIEŻ