Duża ukraińska sieć spożywcza otworzy sklepy w Polsce!?
Bardzo prawdopodobne, że już wkrótce w Polsce pojawi się nowa sieć sklepów spożywczych. Pojawiły się doniesienia, że właściciel marki szuka już odpowiednich lokalizacji.
Nowa sieć spożywcza w Polsce?!
Szczegóły dotyczące nowej sieci sklepów Slipo w Polsce przedstawił portal „wiadomościhandlowe.pl”. Nieoficjalne informacje napływają także z „allretail.ua”.
Właściciel marki (Fozzy Group) chce rozpocząć działalność na rynku Europy Środkowej i Południowej. Na celowniku jest także Polska.
Nieoficjalnie mówi się, że przedsiębiorcy biorą także pod uwagę Czechy, Rumunię, Bułgarię oraz Słowację.
Firma może pochwalić się silną pozycją rynkową i finansową.
Portal pisze, że właściciele rozglądają się za odpowiednimi lokalizacjami w Polsce ze względu na bliskość kulturową i geograficzną.
Doniesienia mówią, że ukraińska grupa może być zainteresowana przejęciem działających sieci w odpowiednim formacje lub odkupieniem niektórych lokalizacji od sieci hiper- i supermarketów, które działają na polskim rynku.
Sieć komentuje doniesienia
Portal „wiadomoscihandlowe.pl” skontaktował się z przedstawicielami marki. Zadano pytanie, czy sklepy sieci handlowej „Slipo” pojawią się w Polsce.
Odpowiedź firmy nie jest jednoznaczna, wskazuje jednak na spore zainteresowanie.
„W ostatnich miesiącach sieć handlowa Silpo zaczęła eksplorować polski rynek detaliczny. Przed rosyjską inwazją na pełną skalę badaliśmy najlepsze praktyki w obszarze handlu detalicznego artykułami spożywczymi w USA, Wielkiej Brytanii, Chinach, Hiszpanii, Francji i innych krajach UE. I kontynuujemy to w Polsce” - czytamy w odpowiedzi nadesłanej do portalu „wiadomoscihandlowe.pl”.
Przedstawiciele sieci uważają, że sieć powinna oferować najlepsze usługi bez względu na wojnę i uchodźców wojennych przebywających w Polsce.
O sieci handlowej Slipo
Sieć Slipo jest ukraińską siecią marketów spożywczych. Sieć zaczęła funkcjonować w 2001 roku.
Należy do Fozzy Grooup. Pod szyldem marki w 2021 roku funkcjonowało ponad 300 placówek. Marka ta określana jest wiceliderem ukraińskiego handlu spożywczego.
Sieć Slipo słynie z otwierania nietypowych, tematycznych sklepów.
Slipo może pochwalić się spożywczymi supermarketami w stylu teatru cieni, steampunka, kosmosu oraz cyrku.
Sieć posiada także placówki z Nikolą Teslą, Małym Księciem czy grą S.T.A.L.K.E.R.