Gwarancja dostawy przed Świętami! Kiedy najpóźniej zamówić paczkę?
W przedświątecznym okresie wysyłka paczek jest intensywniejsza. Kurierzy mają pełne ręce roboty. Wielu Polaków lubi kompletować świąteczne prezenty bez wychodzenia z domu. Niestety czasem nie łatwo o domysł i dobór odpowiedniego podarunku. Kiedy najpóźniej możemy zamówić przesyłkę, aby kurierzy firmy InPost umieścili ją w paczkomacie przed Wigilią?
Paczkomaty cieszą się dużą popularnością. Wiele osób wybiera taką formę nadawania, czy odbierania paczek ze względu na dostępność usługi 24 godziny na dobę. W Polsce znajduje się kilkanaście tysięcy paczkomatów, które zlokalizowane są w przystępnych miejscach. Możemy nadać przesyłkę w drodze do pracy, czy wracając z zakupów.
Kiedy najpóźniej zamówić przesyłkę, aby dotarła na czas?
Firma InPost wprowadziła udogodnienie dla swoich klientów i oferuje gwarancję dostawy przed Świętami Bożego Narodzenia.
Ważną informacją jest to, że usługa ta NIE JEST PŁATNA.
W oficjalnym komunikacie na stronie internetowej czytamy, że firma zapewnia dostawę wszystkich paczek jeszcze przed Wigilią.
Dotyczy to przesyłek nadanych do 22 grudnia, do godziny 13:00.
Dzięki temu możemy zamawiać świąteczne prezenty bez stresu i bez obawy, że nie zdążą dotrzeć i znaleźć się pod choinką na czas.
„Kurierzy InPost pracują niczym świąteczne elfy – od 26 listopada dostarczają i odbierają paczki również w każdy weekend. Wszystko po to, aby wszystkie prezenty dotarły do Was na czas!” – czytamy w komunikacie InPost.
„Zorganizowaliśmy cały proces logistyczny tak, by analogicznie jak w latach ubiegłych każda przesyłka z prezentami i zakupami świątecznymi, nawet tymi zrobionymi w ostatniej chwili trafiła do odbiorców przed świętami” – wyjaśnia prezes InPost Rafał Brzoska.
Więcej przeczytasz TUTAJ.
Udogodnienie dla klientów - Udostępnij swoją przesyłkę!
Mimo wszystko paczkomaty mają pewne ograniczenia. Na odbiór paczki mamy zazwyczaj dwa dni, czyli 48 godzin. Bywa, że zdarzenia losowe, nieprzewidziane wyjazdy uniemożliwią nam odbiór paczki w wyznaczonym terminie.
W związku z tym InPost stworzył nową funkcję „Udostępniania paczki z apki na apkę”.
Funkcja ta może być szczególnie przydatka w przedświątecznym okresie, gdy wszyscy jesteśmy zabiegani.
Użytkownicy mogą w prosty sposób udostępnić przesyłkę ze swojej apki na apkę wskazanej osoby, która wyręczy ich w odbiorze przesyłki.
Nowa funkcja pozwala na pełne zarządzanie przesyłką w InPost Mobile:
- Można przedłużyć pobyt paczki w paczkomacie;
- Opłacić paczkę pobraniową;
- Odebrać paczkę zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile.
InPost podkreśla, że usługa ta jest bezpłatna. Możemy sparować się z dowolną liczbą osób.
Pomysłodawcy podkreślają, że nowa funkcja w aplikacji pozwoli jeszcze bardziej usprawnić i uelastycznić proces nadawania i odbierania przesyłek.