Newsy

Najgorsze zachowania klientów w sklepie

Przedstawiamy najgorsze zachowania klientów w sklepie. Kupujący często popełniają te błędy podczas zakupów. Wystrzegaj się ich!

Dotykanie produktów

Wiele osób podczas zakupu pieczywa, nie korzysta z obowiązkowych rękawiczek i papierowych torebek. Zamiast tego dotykają chleb gołymi rękami! Podobnie sprawa ma się ze świeżymi owocami, warzywami i produktami sypkimi lub mrożonymi na wagę.

To bardzo niehigieniczne zachowanie! Zwłaszcza w dobie pandemii koronawirusa, zawsze powinniśmy nosić jednorazowe rękawiczki podczas zakupów.

Podjadanie w sklepie

Wiele osób podjada w sklepie. Uważają, że spróbowanie winogronu, truskawki, czy kilku orzechów nie jest niczym złym. Choć może wydawać się to niewinnym zachowaniem, podjadanie w sklepie jest kradzieżą. To wykroczenie, które może zmienić się w przestępstwo, gdy wartość produktu przekracza 500 złotych.

Dzieci w wózkach

Rodzice podczas zakupów bardzo często sadzają dzieci do wózków sklepowych. Wszystko w porządku, gdy umieszczają malucha w miejscu do tego przeznaczonym. Znacznie gorzej, jeśli sadzają go do wnętrza wózka, obok zakupów.

Czasem inni klienci i obsługa sklepów skarżą się, że jest to niehigieniczne, zwłaszcza gdy dziecko jest w butach, którymi potem dotyka żywności. Niestety rodzice czasem nie mają innego wyjścia i nie są w stanie zrobić zakupów w inny sposób, przy obecności malucha.

Zostawianie śmieci w wózku

Jednym z gorszych zachowań klientów jest zostawianie śmieci w sklepowych wózkach. Po wypakowaniu zakupów do samochodu, wiele osób zapomina zabrać z wózka śmieci: reklamówek, pustych opakowań.

Rozmienianie pieniędzy

Wielu kasjerów skarży się na to, że klienci tuż po otwarciu sklepu chcą rozmienić u nich grube nominały. Zdarza się, że za paczkę zapałek lub gumy do żucia próbują zapłacić banknotem 200 złotowym. To zachowanie bardzo denerwuje obsługę sklepów. Może warto korzystać z płatności bezgotówkowych, aby uniknąć takich sytuacji?

Otwieranie kosmetyków

Zdarza się, że klienci drogerii otwierają kosmetyki, aby zerknąć na ich zawartość. Jeśli robią to z testerami produktów, to nie ma żadnego problemu. Gorzej jeśli otwierają nowe produkty, a następnie odstawiają je na półkę, decydując się na zakup czegoś w nienaruszonym opakowaniu. Kolejny klient może trafić na taki otwarty już kosmetyk, który po pewnym czasie może wyschnąć lub pod pływem powietrza zmienić swoje właściwości.

 

Popularne artykuły

Czego Twój organizm potrzebuje zimą, by nie chorować?

Zadbaj o dłonie zimą! 5 najlepszych kremów do rąk

Jeżeli jesteś blondynką to musisz tego spróbować!