AliExpress ma nową usługę! Paczka dojdzie do Ciebie już w 15 dni
Na użytkowników AliExpress czekają zmiany. Popularny chiński portal ogłosił uruchomienie gwarantowanej dostawy do Polski jedynie w 15 dni. Oznacza to, że zamówiona paczka przyjdzie do Ciebie o wiele szybciej. Dowiedz się więcej na ten temat.
Kilka słów o AliExpress
AliExpress to chiński serwis, poświęcony wyłącznie sprzedaży detalicznej. To odpowiednik Allegro lub Amazona. Na rynku jest od 2010 roku, a w ostatnich latach stał się niezwykle popularny w Polsce. Mnóstwo osób zamawia z serwisu elektronikę, sprzęt AGD, ubrania, dodatki, kosmetyki, akcesoria sportowe i domowe.
Wysyłki z AliExpress
Do tej pory na przesyłkę do Polski, w zależności od wybranej opcji, trzeba było czekać nawet do kilku tygodni. Przy wielu produktach przesyłka jest darmowa. Za dodatkową opłatą można wybrać też opcję rejestrowaną lub kuriera- wtedy otrzymamy paczkę szybciej. Tej wiosny AliExpress wprowadziło nową usługę, dzięki której paczka dojdzie do Polski już w 15 dni.
Paczka dojdzie do Polski już w 15 dni
AliExpress w ostatnich latach podbija europejski rynek i robi wszystko, by spełnić wymagania klientów: skraca czas dostaw i ułatwia odbieranie przesyłek. Serwis ogłosił uruchomienie nowej usługi, w ramach której przesyłka trafi do Polski w krótszym czasie.
Dotyczy ona wybranych produktów oznaczonych etykietą „15-dniowa dostawa”. Kategorie produktów, jakie obejmuje nowa usługa to sprzęt AGD, elektronika, produkty do pielęgnacji urody, sportu i zdrowia.
Umowa z Pocztą Polską
Dostawca usług logistycznych AliExpress firma Cainiao, podpisała umowę z Pocztą Polską, dzięki czemu przesyłki z Chin do Polski dotrą nawet w 15 dni! Paczka dotrze do nas już w 15 dni od złożenia zamówienia i na 2 dni po tym, jak znajdzie się na terenie naszego kraju.
Świetna wiadomość dla klientów
To świetna informacja dla fanów zakupów na Aliexpress- teraz przesyłki dotrą do nich o wiele szybciej. W rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią Gary Topp, informuje, że „To kolejny dowód na silne zaangażowanie AliExpress na polskim rynku”.