Awaria w mBanku. Z kont klientów znikają pieniądze
Jeśli jesteś klientem mBanku, również Ciebie mogła dotknąć awaria banku i zauważyłeś, że z konta zniknęły dodatkowe pieniądze. Reprezentacja banku już się do tego odniosła w krótkim oświadczeniu.
Awaria w mBanku - z kont znikają pieniądze
Niektórzy klienci mBanku zauważyli, że z ich kont znikają dodatkowe pieniądze. Awaria polegała na tym, że po zapłaceniu rachunku w sklepie po zrobieniu zakupów, zapłaceniu przelewu, czy choćby wybraniu pieniędzy z bankomatu, z konta pobierano dwa razy więcej pieniędzy, niż wynosił rachunek.
Bank szybko odniósł się do usterki
W poniedziałek wieczorem mBank zareagował na zgłoszenia użytkowników banku. Wydał krótki komunikat, w którym informował i zapewniał, że klienci, którzy na swoich kontach zaobserwowali podwójne księgowanie płatności, otrzymają swoje pieniądze z powrotem.
"Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe" - czytamy w komunikacie mBanku.
“Niektórzy z Was zobaczyli na swoich kontach podwójnie zaksięgowane płatności kartami. Przepraszamy za ten błąd. Pieniądze zwrócimy na Wasze konta automatycznie, najszybciej jak to możliwe” - czytamy na Twitterze mBanku.
Natomiast już we wtorek rano rozpoczął się proces zwracania pieniędzy poszkodowanym klientom banku.
Komentarze internautów
W obecnych czasach ogromna część dyskusji dzieje się w internecie. Nic więc dziwnego, że pod Twitteerem mBanku pojawiło się sporo komentarzy:
“Dzwoniłem na mlinie w tej sprawie, podobno nie trzeba skladac reklamacji, system z automatu zwroci pobrane podwójnie środki” - pisze pan Sławomir.
“Takie cos nie powinno miec miejsca :/ Dobrze ze chociaz zwrócicie te pieniądze” - komentuje inny użytkownik.
“Podwójnie zaksięgowane? Mam jedna ta samą płatność ze sklepu zaksięgowana pięciokrotnie.. to lekka przesada już” - zwraca uwagę pan Michał.