Inauguracja akcji edukacyjnej – Szkolne Ogródki Marwit i konkursu konsumenckiego marki

Dziś kilka słów o inauguracji niezwykłej akcji edukacyjnej – Szkolne Ogródki Marwit i konkursu konsumenskiego marki. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Allaboutlife.pl w klimatycznych wnętrzach Restauracji Ruza Roza. Całe spotkanie poprowadziła Monika Mrozowska.

Na spotkaniu zebrało się wielu blogerów, influencerów, gwiazd i media.

Podczas spotkania odbyło się również symboliczne sadzenie marchewek przez Monikę Mrozowską i Ewę Szabatin.  Wiosną skrzyneczki zostaną zawiezione do wybranych szkół.

Kilka słów o programie „Szkolne Ogródki Marwit”

W programie „Szkolne Ogródki Marwit” wezmą udział szkoły z Warszawy, Katowic, Łodzi, Bydgoszczy, Szczecina, Torunia i Górska. W związku ze świętowaniem 25-lecia Firmy Marwit, w łącznie 25 placówkach wyselekcjonowanych do akcji przez Urzędy Miasta, powstaną ogródki warzywno-ziołowe, Akcja nie mogłaby się odbyć bez wsparcia sponsorów, którzy na potrzeby projektu przekazali sadzonki roślin, ogrodzenie, narzędzia ogrodnicze oraz ziemię. Są wśród nich: Vilmorin Garden, Cellfast, NAC, Compo , Prosperplast, Drew-Trans II i Bayer. Akcję wspiera także Dealer BMW.

Olciiak, Ashplumplum

Michał Dudziński

Dzięki akcji Fundacji Marwit Smak Zdrowia uczniowie poznają tajniki prowadzenia ogródka, nauczą się jak dbać o wzrastające warzywa i zioła, będą mieli możliwość obserwacji faz wzrostu roślin, a także zdobędą wiedzę pozwalającą na użycie uzyskanych płodów rolnych w tworzeniu zdrowych posiłków i przekąsek. Pilotażowy program, który zostanie przeprowadzony w 25 szkołach – rozpocznie się wiosną 2019 roku i potrwa do końca roku szkolnego. Wszystkie ogródki zostaną ufundowane i zbudowane przez Marwit- największego w Polsce producenta świeżych soków owocowych i warzywnych oraz Fundację Marwit Smak Zdrowia działającą przy firmie Marwit.

Informacja o Marwit

Już od 25 lat polska firma Marwit dostarcza zdrowe soki z owoców i warzyw do sklepów w niemal całej Polsce. Przez ćwierć wieku zdobywania doświadczeń i zaufania klientów niezmienne jest przede wszystkim jedno – smak i jakość świeżego soku marchewkowego, od którego wszystko się zaczęło. Z okazji jubileuszu Marwit zaprasza do wspólnego świętowania i udziału w konkursie, którego partnerem zostało BMW Dynamic Motors.

Marwit jako pierwszy w Polsce wprowadził na rynek świeże soki marchewkowe bez konserwantów, w szklanej butelce. Dzięki temu, że soki nie są pasteryzowane, zachowują o wiele więcej witamin niż ich odpowiedniki w kartonach. To jedna z tajemnic sukcesu marki i powód do dumy już od ćwierć wieku.

Historia Marwit sięga listopada 1993 roku. Założyciel marki, Maciej Jóźwicki, zaczynał mając bardzo skromne środki i wielkie marzenie o tym, żeby świeżym sokiem marchewkowym podbić polski rynek. Nie obawiał się tego, że świeże soki to towar bardzo wymagający, którego jakość zależy nie tylko od wykorzystanych produktów, ale i od szybkich i częstych dostaw do sklepów. To dlatego, że niektóre soki są zdatne do picia zaledwie przez 120 godzin (na przykład jabłkowy lub pomarańczowy), inne tylko przez 24 godziny (marchewkowy).

Konkurs „Wiesz, co pijesz” jest podziękowaniem dla konsumentów za to, że codziennie w tysiącach polskich sklepów wybierają właśnie produkty rodzimej firmy Marwit. W jubileuszowym konkursie wygrać można samochód marki BMW, a także 5 rowerów BMW i 250 poręcznych bidonów.

Print Friendly, PDF & Email

Dodaj komentarz