Takie sztuczki stosuje większość sklepów, aby nas naciągać. Nie daj się oszukać

Takie sztuczki stosuje większość sklepów, aby nas naciągać. Nie daj się oszukać
25Sty

Sztuczki marketingowe nie mają sobie równych. Nawet jeśli wydaje ci się, że jesteś na nie odporna, to i tak nieświadomie czasem im ulegasz. Warto je dobrze poznać, aby nie dać się złapać kolejny raz.

#Pozorne obniżanie cen

Co zrobić, żeby dać 50% obniżki ceny, ale jednocześnie nie stracić na tym ani złotówki? To proste. Kilka tygodni przed planowaną promocją stopniowo podwyższa się ceny. Potem wystarczy tylko wrócić do ceny wyjściowej, a na metce napisać -50%. Tak właśnie postępuje większość sklepów sieciowych, a klienci się na to nabierają.

#Odpowiednie lustra

Zdjęcie Takie sztuczki stosuje większość sklepów, aby nas naciągać. Nie daj się oszukać #1
fot. shutterstock

Światło, mała przestrzeń wokół i wyszczuplające lustro sprawiają, że w sklepowej przymierzalni we wszystkim wyglądamy doskonale. Skoro tak dobrze wyglądamy, dlaczego więc tego nie kupić? Niestety po przyjściu do domu i włożeniu danego ubrania po raz kolejny uświadamiamy sobie, że wcale tak dobrze na nas nie leży.

#Ubrania od projektantów w sieciówkach

Popularne sieciówki czasami wchodzą we współpracę ze znanymi osobami. Faktycznie, utalentowani projektanci niekiedy biorą udział w przygotowaniu danej kolekcji, nie oznacza to jednak, że ubrania okażą się unikatowe lub zrobione z materiałów lepszej jakości. Znane nazwisko jest jedynie chwytem marketingowym.

#Układ produktów w sklepie

Zdjęcie Takie sztuczki stosuje większość sklepów, aby nas naciągać. Nie daj się oszukać #2
fot. shutterstock

W większości sklepów przy samym wejściu znajdziemy produkty najtańsze. Im bliżej kasy tym lepsze i droższe produkty. Idąc więc do kasy, czy przymierzalni i tak na nie natrafimy. Przy kasie natomiast znajdziemy mnóstwo błyskotek, dodatków i niepotrzebnych gadżetów. Znudzeni staniem w kolejce zaczynamy je oglądać i często nawet nieświadomie kupujemy błyszczące dodatki.

Zdjęcie Takie sztuczki stosuje większość sklepów, aby nas naciągać. Nie daj się oszukać #3
fot. shutterstock

następna inspiracja
Zobacz nasze filmy:
SKOMENTUJ
następna inspiracja
ZOBACZ RÓWNIEŻ