Ta 3 dniowa kuracja OCZYŚCI Twój organizm z CUKRU!

Ta 3 dniowa kuracja OCZYŚCI Twój organizm z CUKRU!
22Sty

Taka kuracja mająca na celu oczyszczenia naszego organizmu z cukru sprawi, że wzmocnisz swoją odporność, a także poprawisz swoje samopoczucie.

Na początku skupmy się na tym za jakie problemy zdrowotne może odpowiadać cukier.


Jest ich całkiem sporo:

  • rozwój stanów zapalnych,
  • senność,
  • drażliwość,
  • zmęczenie,
  • obniżona odporność,
  • utrudnione usuwanie toksyn z organizmu,
  • problemy z zapamiętywaniem,
  • problemy z zębami,
  • zły wpływ na serce.
Zdjęcie Ta 3 dniowa kuracja OCZYŚCI Twój organizm z CUKRU! #1
fot. shutterstock

Zjedzenie dużej ilości cukru powoduje nagły wzrost dopaminy – to właśnie ona pobudza ośrodek w mózgu który jest odpowiedzialny za odczuwanie przyjemności.

Dlatego wiele osób często zajada się słodyczami – czują się po prostu dobrze po zjedzeniu czegoś słodkiego.

Jednak cukier potrafi uzależnić jak narkotyk i trzeba o tym pamiętać.


3 DNIOWA KURACJA OCZYSZCZAJĄCA


Poniżej prezentujemy kurację która potrwa 3 dni i podczas której musimy się trzymać specjalnie rozpisanej diety.

Dodatkowo pamiętajmy o piciu wody mineralnej – minimum 1,5 litra dziennie.

Podczas kuracji (najlepiej na zawsze) ogranicz spożywanie cukru w czystej postaci.

Postaraj się przestać słodzik herbaty, kawy itp.

Podczas tej 3 dniowej diety nasz organizm otrzyma posiłki bogate w zdrowe tłuszcze, witaminy oraz minerały.

Często będziemy jeść warzywa ponieważ skutecznie obniżają poziom cukru.

Warzywa które skutecznie obniżają cukier to:

  • kalafior,
  • brokuły,
  • papryka,
  • pomidory,
  • szparagi,
  • sałata,
  • szpinak,
  • cebula,
  • rzodkiewka,
  • kapusta pekińska,
  • cukinia,
  • ogórki.

Podczas kuracji nie podjadamy między posiłkami – jeżeli już to tylko zdrowe przekąski – nic słodkiego!


DZIEŃ #1

Śniadanie: 3 jajka sadzone + sałatka (mix sałat, ogórek, pomidor, mozzarella, sos winegret).

Drugie śniadanie: garść orzechów włoskich.

Obiad: smażona lub pieczona pierś z kurczaka (max 200g), gotowane brokuły lub kalafior, pół woreczka kaszy gryczanej.

Kolacja: pieczony łosoś z brokułami i pieczarkami (max 200g).


DZIEŃ #2

Śniadanie: płatki owsiane na mleku z dodatkiem cynamonu.

Drugie śniadanie: garść orzechów laskowych.

Obiad: spaghetti z sosem pomidorowym (sos musi być przygotowany samodzielnie, a nie z torebki!).

Kolacja: pieczony dorsz + gotowany kalafior (ok 200g).


DZIEŃ #3

Śniadanie: chudy twaróg (100g) + jogurt naturalny i warzywa.

Drugie śniadanie: garść orzechów włoskich.

Obiad: smażona lub pieczona pierś z kurczaka (max 200g), gotowane brokuły lub kalafior, pół woreczka kaszy gryczanej.

Kolacja: pieczony łosoś z brokułami i pieczarkami (max 200g) + sałatka (mix sałat, ogórek, pomidor, mozzarella, sos winegret).

Jeżeli któreś warzywa Ci nie odpowiadają w powyższym menu to śmiało wymień je na jakieś inne z listy wyżej podanej listy.

następna inspiracja
Zobacz nasze filmy:
SKOMENTUJ
następna inspiracja
ZOBACZ RÓWNIEŻ