Wyzwanie: 10 DNI BEZ CUKRU!

Wyzwanie: 10 DNI BEZ CUKRU!
18Maj

Podejmij wyzwanie i wyeliminuj z diety każdy rodzaj cukru – słodycze, napoje, owoce (zastąp je warzywami), przetworzoną żywność (do większości dodaje się cukier).

Zdjęcie Wyzwanie: 10 DNI BEZ CUKRU! #1
fot. shutterstock

Cukier dodawany jest do masy produktów, które jemy codziennie. Jeśli dodatkowo pijemy słodkie napoje lub soki, słodycze czy owoce, robi się z tego naprawdę spora ilość. Warto więc zrobić sobie detoks – 10 dni bez cukru. Twój organizm Ci za to podziękuje.

Przed przystąpieniem do detoksu zważ się i zmierz w pasie. Wyniki zapisz, a po 10 dniach zrób to samo i porównaj wyniki. Będziesz zaskoczona. Odstawienie cukru sprzyja odchudzaniu i oczyszczaniu jelit ze złogów, dzięki czemu obwód w pasie będzie wyraźnie mniejszy.

Jak pomóc sobie przetrwać bez cukru?

#Jedz małe porcje, ale często – węglowodany pomogą uniknąć apetytu na podjadanie.

#Pij dużo wody – tylko wody. To pomoże Ci uniknąć napadów apetytu.

#Sięgnij po większą ilość białka – reguluje poziom cukru, dzięki czemu będziesz mieć mniejszą ochotę na słodkie.

Po 10 dniach detoksu zauważysz nie tylko spadek wagi, lepsze samopoczucie i dużo więcej energii, ale również poprawisz stan swojej skóry, u której cukier często powoduje wypryski i zaskórniki.

Zdjęcie Wyzwanie: 10 DNI BEZ CUKRU! #2
Źródło: https://www.davidwolfe.com/perform-sugar-detox-3-days-simple-instructions/
następna inspiracja
Zobacz nasz film i zasubskrybuj kanał:
ZOBACZ TAKŻE
SKOMENTUJ
następna inspiracja