Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje

Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje
14Kwi

Jeśli masz problemy z zasypianiem lub chcesz, aby Twój sen był bardziej regenerujący i wręcz uzdrowicielski – mamy na to sposób. Joga to doskonała metoda na wyciszenie i uspokojenie ciała i umysłu. Jej odpowiednie pozycje wykonane w łóżku przed pójściem spać poprawiają jakość snu i sprawiają, że na drugi dzień jesteśmy pełni energii, ale również zrelaksowani.

#Pozycja dziecka

Zdjęcie Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje #1
Źródło: http://www.gutfuerdich.co

Pozycja ta doskonale rozluźnia wszystkie mięśnie, poprawia krążenie i uspokaja. Wystarczy spędzić w niej kilka sekund, aby poczuć duży komfort i wygodę.

#Pozycja bóstwa

Zdjęcie Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje #2
Źródło: http://www.gutfuerdich.co
Połóż się na plecach, rozchyl nogi i złącz ze sobą stopy. Rozłóż ręce szeroko. Pozostań w tej pozycji, do momentu, aż przestanie być Ci w niej wygodnie.

#Pozycja wałka

Zdjęcie Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje #3
Źródło: http://www.gutfuerdich.co

Połóż się na plecach i podciągnij kolana do klatki piersiowej. Obejmij nogi rękami i oddychaj spokojnie i głęboko. Taka pozycje doskonale rozciąga mięśnie dolnej partii pleców i relaksuje całe ciało.

#Pozycja ryby

Zdjęcie Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje #4
Źródło: http://www.gutfuerdich.co

Połóż się na plecach, podeprzyj się na łokciach i wyciągnij głowę i cały tułów do tyłu. Niech głowa swobodnie „zwisa” - nie napinaj mięśni karku.

#Pozycja gołębia

Zdjęcie Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje #5
Źródło: http://www.gutfuerdich.co

Uklęknij i usiądź na stopach. Oprzyj się na rękach i wyciągnij lewe kolano pomiędzy dłonie. Prawą nogę natomiast wyprostu do tyłu.

#Pozycja z nogami na ścianie

Zdjęcie Joga w łóżku na spokojny i wartościowy sen – najlepsze pozycje #6
Źródło: http://www.gutfuerdich.co

Połóż się na plecach blisko ściany i oprzyj nogi o ścianę tak, aby ciało utworzyło kąt ok. 120 stopni. Pozycja ta nie tylko relaksuje i uspokaja, ale regularnie wykonywana zapobiega powstawaniu żylaków.

następna inspiracja
Zobacz nasze filmy i zasubskrybuj kanał:
ZOBACZ TAKŻE
SKOMENTUJ
następna inspiracja