Nowa funkcja na TikToku! Portal będzie pomagał w szukaniu pracy!

Katarzyna
Newsy
16.07.2021 18:06
Nowa funkcja na TikToku! Portal będzie pomagał w szukaniu pracy!

Każdy poszukujący pracy wiec, że dobrze napisane CV jest na wagę złota. Okazuje się, że TikTok będzie nam pomagał w znalezieniu pracy!

Zdjęcie Nowa funkcja na TikToku! Portal będzie pomagał w szukaniu pracy! #1

Poszukiwanie pracy 

Poszukiwanie pracy nie jest łatwym zadaniem i wymaga czasami sporo zachodu. Napisanie dobrego CV, znalezienie interesujących ofert oraz wysłanie swojego zgłoszenia wymaga poświęcenia chwili swojego czasu. Na szczęście dziś nie trzeba już stać w kolejkach do Urzędu Pracy, ponieważ w Internecie można znaleźć mnóstwo ofert od przyszłych pracodawców.

Dobre CV

Kluczem do uzyskaniu pracy jest napisanie dobrego CV. Dla przyszłego pracodawcy najbardziej liczy się „wnętrze”, a więc nasze doświadczenie, ukończona szkoła, czy odbyte kursy doszkalające. Okazuje się jednak, że pracodawcy patrzą również na oprawę graficzną naszego CV. Czytelny druk, przejrzystość oraz ładne i profesjonalne zdjęcie to również ważne aspekty naszego CV.

Większość z nas jest przyzwyczajona, że CV to kartka papieru, która może zapewnić nam pracę. Wielu ekspertów od rekrutacji uważa jednak, że papierowe CV to już powoli przeżytek. Pracodawcy również i w tym temacie oczekują od aplikantów kreatywności i nowoczesnego podejścia.

Zdjęcie Nowa funkcja na TikToku! Portal będzie pomagał w szukaniu pracy! #2

Nowa funkcja na TikToku

Platforma TikTok jest znana wielu użytkownikom jako miejsce, gdzie wiele osób wrzuca filmiki. Część z nich ma charakter edukacyjny czy rozrywkowy. Okazuje się, że może to się jednak zmienić. Platforma Tik Tok testuje bowiem nową funkcję, która może namieszać na rynku pracy.

Mowa tu o funkcji TikTok Reasumes, która ma umożliwić użytkownikom wrzucania swojego CV, ale formie wideo. Dzięki niej będzie też można oglądać oferty pracy w wybranych nagraniach.

TikTok Reasumes

Taka funkcja ma zachęcić młodych ludzi do bardziej kreatywnego pokazywania swoich umiejętności i doświadczenia zawodowego. Jak na razie jest to program pilotażowy przeprowadzany w Stanach Zjednoczonych.

Biorą w nim udział takie firmy jak Chipotle, Target i Shopify, jednak ostatecznie ma ich być około 30. Testowanie tej nowej funkcji ma trwać do końca lipca tego roku. Osoba wrzucająca swoje CV w postaci wideo powinna je podpisać hastagiem #TikTokResumes, aby łatwiej było je „namierzyć” przyszłemu pracodawcy.

Zostań z nami
Pobierz naszą aplikację mobilną